Chapter Ten.
• Εε.. Ναι! Ναι! (είπε και τον κοίταξε) Πως το έπαθες? Πως είσαι τώρα? (τον ρώτησα)
• Πως το έπαθα? Όπως όλος ο κόσμος! (απάντησε απλά και cool ο Zayn)
• Δηλαδή? Ποιος από όλους τους τρόπους? Μιλούσες στο τηλέφωνο, ήσουν μεθυσμένος, έτρεχες χωρίς ζώνη.. Τι?
• Ήταν μια δύσκολη νύχτα! ( απάντησε ο Zayn προσπαθώντας να τον αποφύγει.)
• Μόνο τον Zayn χαιρετάς? ( λέει γεμάτος παράπονο ο Niall και σταύρωσε τα χέρια του στο στέρνο του)
• Έλα ρε, man! Αυτός είναι ο σακάτης.. Μην αρπάζεσαι! (είπε και του έδωσε μια bro αγκαλιά καθώς γελούσαν)
Στην συνέχεια χαιρέτησε με τον ίδιο τρόπο και τους υπόλοιπους.
• Και από εδώ η Acacia! (του είπε ο Liam και με έδειξε)
Κανονικά θα σηκωνώμουν να τον χαιρετήσω αλλά βαριέμαι. Οπότε του δίνω το χέρι μου και αυτός το δικό του.
Χαμογέλασε και χάθηκε στις σκέψεις του μιας και δεν άφηνε το χέρι μου κάτι που με έκανε να νιώθω άβολα που δεν με άφηνε.
• Εμ.. (είπα αμήχανα μη ξέροντας τι να κάνω)
• Χευ! (του είπε ο Liam και κούνησε το χέρι του μπροστά στο πρόσωπο του)
• Ε? Ω.. Συγνώμη, (είπε και μάζεψε το χέρι του) Αφαιρέθηκα. (συνέχισε και γύρισε στα παιδιά)
• Τι έγινε ρε? (ρώτησε ο Harry)
• Δεν ξέρω! Δεν έγινε κάτι, απλά αφαιρέθηκα. (είπε και σήκωσε τα φρύδια του)
• Πάμε να φάμε τίποτα? (είπε στον David, και εκείνος έγνεψε) Έχεις πολλά να μου πεις.(συνέχισε και έφυγαν)
Στο δωμάτιο έμεινα εγώ με τον Zayn, τον Liam και τον Harry. Ο Louis έλειπε αλλά προτίμησα να μην ρωτήσω που είναι. Ο Harry πήγε να ρωτήσει κάτι αλλά τον κινητό του Liam άρχισε να χτυπάει και τον διέκοψε. Ο Liam βγήκε έξω αμέσως για να απαντήσει.
• Τι ήθελα να πω.. Α ναι! Zayn μπορώ να πάω στο σπίτι σου? (τον ρώτησε)
• Τι εννόεις? (απάντησε αδιάφορα ο Zayn)
• Να μου δώσεις τα κλειδιά σου να μείνω εκεί για μια μερούλα μόνο. (του είπε και πήρε μια παρακαλητική έκφραση που θύμιζε μικρό παιδάκι.)
• Ξέρω γω.. Ναι, εντάξει! (του είπε τελικά )
• (Ο Harry χτύπησε παλαμάκια) Τέλεια! Πάω να πάρω ένα τηλέφωνο τώρα, εγώ. Πείτε τα εσείς! (είπα γρήγορα και έφυγε. Η κίνηση του αυτή με έκανε να γελάσω.)
• Καλημέρα σου.. (είπε σιγά ο Zayn)
• καλημέρα μου, λοιπόν! (είπα και χαμογέλασα)
• Χαχαχα.. Πώς είσαι? (ρώτησε)
• Καλά υποθέτω! (απάντησα) Λοιπόν τι δουλειά κάνεις? (ρώτησα απλά)
• Εμ..Πώλητης σε μια εταιρεία με ανδρικά ρούχα! (απάντησε και χαμογέλασε)
• Ω, και? Είναι ενδιαφέρουσα δουλειά? Τα αγόρια τι είναι?
• Ναι, λογικά, πιστεύω πως ναι είναι! (απάντησε την μια ερώτηση μου) Τα αγόρια είναι.. πφ.. ο Liam ψάχνει και βρίσκει τους πελάτες ο εγώ κάνω την πρώτη επάφη για να τους πείσω. Ύστερα γνωρίζονται με τον Harry και τέλος ο Niall με τον Louis τους κανονίζουν ορίστικα. (είπε απλά και ένιωσα το στομάχι μου να δένεται κόμπος στα λόγια του. 'Τους κανονίζουν οριστικά'. )Είναι οργανωμένοι αυτοί. Και ο David? Τι ρόλο βαράει ο David?
YOU ARE READING
Demons
RomanceΟ Zayn ή η Acacia, ένας από τους δύο τέλος πάντων, βρίσκεται στον δρόμο του αλλουνού. Ή απλά ήτανε γραφτό να συναντηθούν στην ίδια στροφή. Αναγκάζονται να πούνε ψέματα από τα οποία είναι δύσκολο να απαλλαγούν. Κάποιες ιστορίες άσχημο τέλος κάποιες ά...