26

148 15 5
                                    

Chapter twenty six.

• Τι είπες δεν άκουσα? (σταύρωσα τα χέρια μου)

• Τώρα που το συζητάμε! Πόσο καιρό έχεις να κάνεις μια δουλεία? Πρέπει να ξεσκουριάσεις. (χαμογέλασα και έκανε δυο τρία βήματα πίσω)

...

Είμαστε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου και τρώμε, ενώ παράλληλα συζητάμε για αύριο που θα πάμε στο νησί με τις κούκλες.

• Θα είναι περίπου τρεις ώρες οδήγηση και μετά περίπου ένα τέταρτο με την βαρκούλα. (έλεγε ο Jai)

• Άρα να ξεκινήσουμε νωρίς! (είπε ο Harry)

• Στις εφτά? (ρώτησε ο James και όλοι συμφωνήσαμε)

Συνεχίσαμε να τρώμε αυτά τα πεντανόστιμα φιλέτα. Και μετά ξαναπήγαμε στα δωμάτια μας και κοιμήθηκα για δύο ώρες. Όλη την υπόλοιπη μέρα δεν έγινε κάτι το αξιοσημείωτο εκτός του ότι ο Zayn και οι υπόλοιποι κοροϊδεύαν τον Liam. Στυλ του "Έμαθα ο Liam, ερωτευτηκέ!" " Ή μάλλον τον ερωτεύτηκαν" "Και τελικά ποιος θα είναι η νύφη" "Θα με κάνεις κουμπάρο?" "Όχι εγώ θα γίνω κουμπάρος!" "Μμμ μωρ΄τι μας λες που θα τσακωθούμες σαν τις κουμπάρες για το ποιο θα είναι ο κουμπάρος" κλπ.

Το επόμενο πρωί ξύπνησα από τις έξι και τέταρτο περίπου για να ετοιμαστώ.Στις έξι και μισή σήκωσα και τον Zayn.

• Καλημέρα! (είπα στον Liam που καθόταν στο αμάξι)

• Καλημέρα.. (είπε με μια βραχνιά φωνή)

• Έλα ρε μεγάλε.. αλήθεια? (μιμήθηκε την φωνή του ο Zayn σε στυλ 'Είμαι ο Μπάμπης ο άντρας ο πολλά βαρύς' )

• Καλημέρα! (είπε τσιριχτά ο Liam)

• Οι άλλοι που είναι? (ρώτησα για να αλλάξω το θέμα)

• Έρχονται!? (σήκωσε τους ώμους του)


Αφού ήρθαν όλοι είπαμε τα καλημέρα μας μπήκαμε στο αμάξι. Εγώ ο Niall, o Liam, o George, o Jai, o Zayn ήμασταν στο ένα ενώ οι υπόλοιποι ήτανε στο δεύτερο αμάξι. Όπως καταλάβατε ένας περίσσευε και αυτή ήμουν εγώ. Yay..

Αρχικά σκέφτηκα πως θα έπρεπε να κάτσω πάλι πάνω στον Zayn αλλά προτίμησα να βασανίσω τον Jai.

• Είσαι βαριά! Δεν θα νιώθω τα πόδια μου μετά. (παραπονέθηκε ο Jai)

• Δεν είμαι βαριά! Σταμάτα την γκρίνια τώρα.

• Πούπουλο! (είπε σιγά)


Στην διαδρομή κοιμήθηκα για λίγο και όταν ξύπνησα ήμουν ακόμα στην αγκαλιά του Jai.

DemonsWhere stories live. Discover now