Chapter Nineteen.
Ένα δίκιο το έχει μπορώ να πω. Αλλά δεν είναι και χαζός, ελπίζω, για να μην καταλάβει τι εννοούσα.
• Γιατί δεν φοράς μπλούζα? (σταύρωσα τα χέρια μου)
• Ποτέ δεν φοράω.. Ζεσταίνομαι πολύ..(είπε χαλαρά)Αποφάσισα να μην πω τίποτα. Πλησίασα το κρεβάτι.
• Θέλω να κοιμηθώ λίγο.. Πάνε στα αριστερά. (του ανακοίνωσα και σήκωσε το κεφάλι του για να με κοιτάξει)
• Τα είπαμε πριν αυτά.. (μου είπε και ξανά κοίταξε την τηλεόραση)
• Ναι αλλά στον αριστερό σου ώμο έχεις τα εγκαύματα και δεν μπορώ! Φοβάμαι πως θα σε πονέσω αν σε ακουμπήσω.. (είπα, αλήθεια γιατί δεν το σκέφτηκα πριν αυτό?)
• Καλά..( δυσανασχέτησε και κουνήθηκε προς τα αριστερά)Έκατσα στο κρεβάτι και αφαίρεσα τα παπούτσια μου και άφησα τα γυαλιά μου στο κομοδίνο. Ξάπλωσα πάνω από το πάπλωμα όπως είχε κάνει και ο Zayn και γύρισα πλάτη σε αυτόν.
• Αν και δεν πονάνε καθόλου.. (είπε)
• Χμ..? (έκανα και γύρισα ελάχιστα το κεφάλι μου)
• Τα εγκαύματα.. Σε λίγο δεν έχω ούτε το σημάδι..(είπε και κατέβασα το κεφάλι μου στο μαξιλάρι)Δεν ξανά μίλησε και εγώ βρήκα ευκαιρία να κοιμηθώ. Ο ύπνος με πήρε αρκετά γρήγορα μπορώ να πω.
*Zayn's POV*
• Hey.. (την σκούντηξα για να ξυπνήσει)Από τα χείλια της βγήκε ένα 'Τς' και άλλαξε πλευρό. Την ξανά σκούντηξα λίγο πιο δυνατά και κούνησε το χέρι της στον αέρα προσπαθώντας να διώξει το δικό μου. Ταρακούνησα το κρεβάτι και κουνήθηκε ελάχιστα.
• Acacia! (είπα λίγο πιο δυνατά)
• Τι..? (χουζούρεψε)
• Σήκω! Είναι 4:30! Πρέπει να ετοιμαστείς! (είπα και γύρισε)
• Στάζεις.. (είπε ασυναίσθητα)Σιγά σιγά άρχισε να ανοίγει τα μάτια της. Φαίνεται τόσο νυσταγμένη, σαν μικρό γατάκι που προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια του για πρώτη φορά. Τόσο γλυκιά. Ανοίγει τα μάτια της να πει κάτι αλλά δεν λέει.
• Το ξέρω.. (απαντάω) Ξύπνα όμως..! (την παροτρείνω)
• Καλά.. (λέει και σηκώνετε αργά, φοράει τα γυαλιά της και κατευθήνεται προς το μπάνιο)Ανοίγω την βαλίτσα μου και βγάζω τα ρούχα που θα φορέσω. Αφού έχω βάλει βάλει το μποξεράκι μου παίρνω την πετσέτα και αρχίζω να σκουπίζω γρήγορα και άτσαλα τα μαλλιά μου.Ακούω την πόρτα του μπάνιου και σηκώνω το κεφάλι μου για να την δω να με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.
• Ω,(προσπαθεί να πει κάτι) Α.. ε σόρρυ.. (λέει και ξανά μπαίνει στην τουαλέτα)Χαμογελάω με την πράξη της και την έκφραση της και συνεχίζω να σκουπίζω τα μαλλιά μου. Φοράω ένα σχετικά φαρδύ τζιν και ένα άσπρο απλό T-shirt.
• Μπορείς να βγεις! (ανακοίνωσα)
• Είσαι καλημένος από ύφασμα? (ρωτάει πίσω από την πόρτα)
• Ναι! (απαντάω και βγαίνει από την τουαλέτα)Πάει στην βαλίτσα της και βγάζει δυο ρούχα.
• Πάω να αλλάξω..(ανακοινώνει και ξανά πηγαίνει στην τουαλέτα.)Πλησιάζω το καθρέφτη και άρχιζω με γρήγορε αλλά προσεγμένες κινήσεις να φτιάχνω το μαλλί μου. Καθώς τελειώνω και τις τελευταίες τουφίτσες με την βοήθεια της λακ βγαίνει από το δωμάτιο. Την κοίταξα μέσα από τον καθρέφτη που με κοίταζε με σηκωμένα τα φρύδια και ένα στραβό χαμόγελο.
• Τι είναι? (ρώτησα και γύρισα να την κοιτάξω)
• Τίποτα.. (γέλασε και άφησε τα ρούχα της στο κρεβάτι)
• Έλα πες.. (επίμεινα)
• Είναι κάτι τρίχες που πετάνε.. (λέει και γελάει..)
• Χα-χα.. (φόρεσε τα γυαλιά ηλίου της σαν στέκα και πήρε το κινητό της)
• Έβαλες του φακούς? (ρώτησα)
• Ναι.. (απάντησε απλά και εγώ πήρα τα γυαλιά της) Ελάα δώσ'τα μου!
• Τσουκου..(σούφρωσα τα χείλια μου)
• Έλα τώρα δώσ'τα μου! (προσπάθησε να τα φτάσει με το χέρι της και εγώ σήκωσα το δικό μου πιο ψηλά για να μην φτάνει)
• Πρώτα θα με φιλήσεις στο μάγουλο. (ανακοίνωσα και της 'έδωσα' το μάγουλο μου, κατέβασε το χέρι της αμέσως)
• Απλά φερ'τα μου! (είπε βαριεστημένα)
• Μ.μ.μ! (έκανα και χαμογέλασα)Για λίγη ώρα δεν έκανε τίποτα και εγώ απλά περίμενα.
• Έλα δεν..( γύρισα για να της πω αλλά πριν καν με ακούσει είχε κάνει κίνηση να με φιλήσει στο μάγουλο αλλά τελικά βρήκε τα χείλια μου)Απομακρύνθηκε αμέσως και με κοίταξε με ένα έκπληκτο ή και σαστισμένο βλέμμα. Έγλυψα κυκλικά τα χείλη μου και δάγκωσα το κάτω μέρος ενώ κοίταζα τα καστανά της μάτια.
• Τα κέρδισες!( της έδωσα τα γυαλιά) Πάμε τώρα! (είπα γρήγορα και άνοιξα την πόρτα του δωματίου και βγήκα)
KAMU SEDANG MEMBACA
Demons
RomansaΟ Zayn ή η Acacia, ένας από τους δύο τέλος πάντων, βρίσκεται στον δρόμο του αλλουνού. Ή απλά ήτανε γραφτό να συναντηθούν στην ίδια στροφή. Αναγκάζονται να πούνε ψέματα από τα οποία είναι δύσκολο να απαλλαγούν. Κάποιες ιστορίες άσχημο τέλος κάποιες ά...