Prolog- cd

11.9K 769 9
                                    

-Szefie to pilne!-odszedł od szafy. Ułożyło mi.  Odczekałam jeszcze chwile a potem wyskoczyłam z i pobiegłam do mamy, która leżała na podłodze. 

-Mamo? -uklękłam przy niej i złapałam za rękę.-co się stało?  Kto to był? 

-Alice musisz uciekać.-unikała moich pytań-Pamiętasz wujka Liama?

-Tak -odpowiedziałam przerażona.

-Dobrze wyjdziesz przez to okno.-powiedziała wstając.-i pojedziesz do niego i wszystko mu odpowiesz.

-Mamo co się dzieje?- spytałam zaniepokojona

-Masz tu pięniądze- podała mi je i po raz kolejny zignorowała moje pytanie.-weź taksówkę i jedź do Liama. Dobrze?

-Tak-odpowiedziałam. Mama wyjrzała przez okno i ponownie zwróciła się do mnie.

-Kocham cie Alice. Tata tez cie kocha. - przytuliła mnie. Stałyśmy w uścisku przez chwile po czym mama odezwała się odpychając  mnie od siebie-idź już i bądź ostrożna -powiedziała po czym wyszła z pokoju wyjmując za paska od  swoich spodni ostrze. Patrzałam się przez chwile po czym wyszłam przez okno. Chwile później stałam kawałek od domu i spojrzałam na niego. Wyglądał jakby nic się nie działo. Nagle zauważyłam coś w rodzaju mgły.  Otaczała cały dom. W środku zauważyłam poruszających się ludzi i moich rodziców.  Wiedziałam ze ich jeszcze zobaczę, a przynajmniej miałam taką nadzieje.  Wsiadłam do taksówki i pojechałam w stronę domu wujka Liama. 

Anioł PiekłaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz