▪︎ Taehyung & Gemma ▪︎
.
.* Ve şövalye Taehyung, küçük prenses Zoe'i kıskanç Gemma cadısının kafesinden kurtarır. Taehyung ve Zoe'de sarılarak sonsuza kadar mutlu yaşarlar.
Taehyung masalını bitirerek, kucağında uyuyan minik kızının alnından öpüp beşiğe dikkatlice yatırdı. Zoe beşiğe konulduğu an, yüz üstü dönerek poposunu havaya kaldırıp uyumaya devam ettiğinde Taehyung onun bu haline tebessüm etti. Kızının üzerini ince battaniyeyle örtüp, uyanırsa diye korkmaması için kutup ayısı desenli gece lambasını yaktı.
* İyi uykular prensesim.
Kızının kulağına fırıldayarak, saçları arasından öpüp kokusunu içine çekerek çıktı odadan.
Ellerini şortunun cebine sokup, ıslık çalarak ilerledi mutfağa doğru.
* Ne bu surat, yoksa yine hamilelik zamanı sana ' Damaca gibisin ' dediğim gün mü aklına geldi?
Kendisine çatık kaşlarla bakan kızın yanından geçerek , küçük dolabı açıp içinden serin bira çıkardı.
○ Hayır, aklıma değil ama kulağıma senin benim arkamdan konuştuğun geldi.
Taehyung birasının ağzını masanın kenarına vurarak, kapağını açtı. Yüzünü ona çevirip şişedeki içecekden uzun bir yudum aldı.
* Öyle mi? Eğer Jungkook söylediyse ona inanma , çünkü bana biraz küskün.
Kız masanın üzerindeki bebek telsizini eline alarak sağa sola doğru salladı.
○ Sen kızıma ne çeşit hikayeler söylüyorsun? Şövalye Taehyung, cadı Gemma ne?
Taehyung kaş çatarak kızın elindeki telsize baktı .
* Baba kız mahremiyeti denilen şey var.
Gemma göz devirerek telsizi kenara bırakıp erkeğe baktı.
○ Sana diyecek söz bulamıyorum.
Taehyung omuz silkip karşısındaki sandalyeye oturdu.
* Neden bu kadar tepki veriyorsun? ' Baba ' her bir kız çocuğunun kahramanıdır.
Elindeki birayı kadına uzattı.
* Çok gerginsin, al iç rahatla.
Gemma kaçlarını çatarak, ona uzatılan şişeyi elinin tersiyle itti.
○ Öncelikle kız çocuğu için ' baba ' kahraman sa, bu demek değildir ki anne kötü kalpli cadı. Ayrıca dalga mı geçiyorsun benimle ? Ben çocuk emziriyorum, bunu içeyim de sonra Zoe kafası 7/24 güzel gezen sana mı benzesin?
Taehyung göz devirerek arkasına yaslandı, çocuk doğurmak Gemma'a yaramıştı gerçekten de. Vücudundaki harika değişiklikleri bırak, dilide açılmıştı.
○ Bu yaptığına çocuk beni yıkamak denir, yarın öbür gün çocuk beni sevmeyecek. Beni kahramanını elinden almaya çalışan düşman olarak görecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook