▪️єp 29

1.4K 131 63
                                    

vote ⭐ yorum !

> Sınır 55 +
.
Bölüm 30 final.
.
.
YORUM YAZIN AMA !
.

° Jungkook bence bu günkü yarışı boş ver ha?

Kafasını iki yana sallayarak Jimin'in yanından geçerek ilerde duran arabasına doğru ilerledi.

° Kendini bu kadar üzme bence. Tessa sadece sinirli olduğu için öyle demiştir değil mi?

Bakılarını genç olandan ayırmadan, yanında duran Taehyung'un koluna kendisine destek olması için dirseğiyle vurdu.

* Bilmiyorum.

Hafif omuz ellerini pantalonunun cebine sıkıştırdı.

* Kadınlar ve düşüncelerini anlamak konusunda sınıf geçemedim.

Jungkook eğilip arabanın lastiklerine basınç uygulayarak kontrol etmeye başladı.

Teselli etmenize gerek yok. Bu benim suçumdu, onun üzerine fazla gittim. Öfkemi kontrol etmeliydim, günahım olduğum halde Tessa'ı olmadık şeyle suçlayan bendim. Bence yüzüme tükürmediği için şanslıyım.

Jimin iç çekerek kardeşine baktı. Gerçekten de üzülüyordu onun haline. Jungkook Tessa'dan sonra çok değişmişti.

* Kendin söyledin ' öfkemi kontrol edemedim ' aynısı onda da olmuş olamaz mı? Fazla abartıyorsun bence.

Hyung aynısını Gemma'a -

Sesli nefes vererek kafasını iki yana salladı.

Unutmuştum, sen daha beterini yaptın ama en azından Gemma seni affetti. Ama Tessa benim yüzümü görmek istemiyor.

Göz devirerek kafasını iki yana salladı Taehyung. İyi ki bir halt yemişti. Her konuda dönüp dolaşıp aynı mesele açılıyordu.

° Jungkook, sen yine de bizi dinle. Hem bak biz senden büyüğüz, tecrübemiz de var. Sana her şey düzelecek dediysem öyle olacak.

İç çekerek kafasını salladı Jungkook. Buna inancı yoktu ama sırf Jimin'in sahte tesellisini dinlememek için yapıyordu.

• Pekala hyung.

Çöktüğü yerden doğrularak üzerini silkip arabanın ön kapısına doğru ilerledi.

° Dikkatli ol, seni bitiş noktasında bekliyor olacağız.

• Tamam .

Arabaya binerek hyung'larına bakıp hafif tebessüm etti. Arabayı çalıştırıp başlangıç noktasına sürdü yavaştan. Kendine ayrılan yete geldiğinde, arabayı durdurup motorun çalışır halde bıraktı.

Deri ceketinin cebinden ilaç kutusunu çıkarıp, iki tane hap attı avucuna. Günlerdir ne düzgün uyku çekiyor ne de bir şey yiye biliyordu. Antidepressant haplarıyla gününü geçiriyordu sadece.

> Yarışcılar hazır olun!

Anonsun sesi ile ilaç kutusuna diğer koltuğa atıp, bir eliyle direksiyonu tutarak diğer elini vitesin üzerine yerleştirdi.

> Yeni yarışcımız yok, kurallarımızı da her kes biliyor. 3 den geriye doğru sayıyorum , motorlarınızı ısıtın beyler.

Jungkook koyu irislerini elinde bayrak tutan adamdan ayırmadan, ayağının altındaki gaza basıp motorun kükrer gibi ses çıkarmasını sağladı.

< 3, 2 ve 1 başla!

Elindeki bayrağı yere atmasıyla arabaların harekete geçmesi bir olmuştu. Jungkook hızla vites değiştirerek hızını arttırıp, bir kaç arabanın önüne geçmişti dakikalar sonra.

Uzun bir aradan sonra yarış yaprak tuhaf gelmişti. Tessa'la birlikte oldukları zaman içerisinde yarışlara katılmamıştı hiç. Vaktini toz duman içinde geçirmekten ise kız arkadaşıyla geçirmeyi tercih ediyordu.

Gözleri önüne Tessa'ın görüntüsü geldi.  Siyah saçları, siyah gözleri onu bağımlı yapan kıvrımlı dudakarı.

Direksiyonu saran elleri sıkılaştı istemsizce. Eğer aptallık yapmasaydı, yaptıklarını en başından beri dürüst olup ona söyleseydi belkide bunların hiç biri gerçekleşmiş olmayacaktı.
Ve Tessa ondan nefret etmeyecekti.

¤ Evet etmeyecekim.

Duyduğu sesle kafasını sağına çevirdi anında. Yan koltukta oturan Tessa'ı görünce dili tutulacak gibi oldu neredeyse.

• Sen?

¤ Evet ben.

Yüzünü erkeğe çevirdiğinde Jungkook titrediğini hissetti. Bakışları garipti, hiç olmadığı kadar garip ve farklı.

¤ Şaşırma Jungkook. Beni hep görüyorsun sonuçta.

Doğru söylüyordu, son 4 gündür çeşitli halüsinasyonlar görmeye başlamıştı.

• Git buradan.

Konuşmak istemiyordu, onun gerçek olmadığını biliyordu.

¤ İğrençsin Jungkook. İnsanları parmağında oynatan iğrenç pisliğin teki.

Kafasını iki yana salladı oğlan. Onu dinlemek istemiyordu. Konulmasını istemiyordu.

¤ Seni asla affetmeyeceğim. Sen nefretden başka bir duyguyu hak etmeyen pisliğin tekisin.

Jungkook'un parmak buğumları beyazlaşana kadar ellerini sıktı direksiyonu.

• Kes sesini.

Kızını kahkahası şekil değiştirerek doldu kulaklarına.

¤ Nereye kadar kaçacaksın?

Sana kapa çeneni dedim!

Elini direksiyona vurarak bağırdı gür sesle. Delirme noktasına gelmişti artık, yanında olmayan bir kızla tartışıyor du.

¤ Nefret ediyorum senden. Tiksiniyorum.  Nefret Jungkook sadece nefret!

Kız bağırmaya başladığında Jungkook elleriyle kulaklarını kapatıp gözlerini sıkıca yumdu.

• Kes artık kes !

Ve olan o an oldu. Direksiyonun hakimiyyetin kaybetti , araba karşıdaki virajı dönemeyince arkadan hızla gelen araç çarptı ona.

Jungkook'un içinde olduğu araba sertçe devirip bir kaç kez takla atarak kenarda koyulan bariyere çarpıp durdu.

Ters dönmüş arabada bedeni baş aşağı koltukta asılırken, erkek gözlerini kapatmamak için direndi. Sıcak sıvı anlından damlalar halinde yere inlerken Jungkook'un da gözlerine siyah perde inmeye başlamıştı.

Tamamen karanlığa gömülmeden önce ise duyduğu tek şey , etrafındaki boğuk sesler  ve  az önce ölüm meleği olan sevgilisinin ona fısıldadığı cümle oldu.

¤ İyi uykular sevgilim.

¤ İyi uykular sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin