vote ⭐ yorum! ( vote sınırı var : 25+ )
( Not : Jungkook'un konusu, Taehyung olayı bittikten 2 yıl sonra başlıyor.
Darned - Bela.. Jungkook kızın ismini böyle kaydetmiş.)Darned : Baksana merak ediyorum.
Darned : Neden pahalı arabaları çalıp, sonra hurda halinde bir yere bırakıyorsun?
Darned : Ve içinden hiç bir şey eksik olmadan, sen nasıl bir hırsızsın?
Jungkook : Çünkü ben bir hırsız değilim?
Darned : Arabayı çalıyorsun Jungkook ve polis tarafından aranıyorsun.
Jungkook : seni zerre ilgilendirmez, ayrıca sen ne biliyorsun benim ne çalıp çalmadığımı?
Darned : Çünkü 2 ay önce benim babamın arabasını da çaldın? Ve onu mısır tarlasının önünde ön ve arka tamponu içeri batık şekilde bıraktın.
Jungkook : Ben olamam o, ihtiyar arabalarıyla işim olmaz.
Darned : İhtiyar birinin ' Zenvo TS1 GT ' kullandığını sanmıyorum.
Jungkook : Zenvo'mu?
Jungkook : Şu mat lacivert piliç mi? Tanrım o sürdüğüm en muhteşem arabalardan biriydi.
Jungkook : İtiraf edeyim tatlım, baban arabaya çok iyi bakmış yeni gibiydi.
Darned : Seni ön dişi aklından büyük olan pezevenk.
Darned : O araba zaten yep yeniydi, daha 3 cü haftasını doldurmamıştı.
Jungkook : Ne yapa bilirim tatlım?
Jungkook : Baban da ortada bırakmasaydı. Bunun hırsızı var, serserisi var.
Darned : Evet var, ve bende o hırsızı tanıyorum.
Jungkook : Boşu boşuna konuşuyorsun, delilsiz sana kim inanır?
Jungkook : Çok olursa ' onun aşkına karşılık vermedim , benden intikam alıyor ' derim.
Darned : Seni ahmak çocuk, ben delilsiz sana yazacak kadar aptal mıyım sence?
Darned : Elimde çok güzel fotoğrafların var. Hemde 'çerçeve yap as ' tarzı.
Darned : ▪︎ fotoğraf ▪︎
Darned : ▪︎ fotoğraf ▪︎
Darned : Ha istersen videoda çektim, nasıl arabaya yaklaştığın, profesyonelce açıp, kendi arabanmış gibi binip gittiğin.
.
.
.
.
.Jungkook kızın gönderdiği resimleri açtığında , yüzündeki umursamaz ifade silinmiş kaşları çatılmıştı.
• Siktir, bu ne?
Gerçekten de kızın elinde resimleri vardı. Arabanın kapısını açtığı, bindiği an ve gidişi. Bu iki hafta önce barın arkasından çaldığı arabanın görüntüleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfic▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook