Bir zamanlar 15 şimdi 25.
Küçücük yaşında, 15 i tamamlamadan bu işe ilk adımlarını attı o. Biz daha çizgi filmlere, uykuya, annemizin bizi şımartmasına doyamazken , o her şeyi bir kenara bırakıp başladı kendi ayakları üzerinde durmaya.
Saatlerce uyuduktan sonra bile 5 dakika daha uyumak için annemize mızmızlık yaparken, o'nasıl yapsam da 4 saatlik uyku çeke bilsem 'diye düşündü.
Linç , iftira yedi ama görmezden geldi. Sakatlandı ama sahneden bir adım bile geriye atmadı. Bayıldı, nefessiz kaldı yine de pes etmedi. Ateşler içinde çıktı sahneye düştü, ama kalkmasını da bildi. Acıdan defalarca ağladı ama bize hep güler yüzünü gösterdi.
Bu gün Jungkook kimse bunu sadece kendisine borçlu. Eğer o çok çalışmasa, iyi ve sevgiyle dolu olmasa kimse onu sevmezdi.
Jungkook bize bir gencin tek başına neler yapa bileceğini gösterdi. Pes etmemeyi, azimli olmayı, zorlukları aşmayı gösterdi.
Jeon Jeongguk.
Bangtan'ın küçük kardeşi, abilerinin göz bebeği. Güzel bir günde doğdun, güzel bir ailede büyüdün, başarıyla güzel bir hayat kurdun kendine.
Dilerim ki gelecek hayatın da kendin gibi saf ve temiz, gülüşün kadar da güzel olur.
İyi ki doğdun idol 💜
Not : Her birimiz Jungkook için yoruma bir ' İyi ki doğdun ' bırakalım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook