▪️єp 16

1.8K 172 38
                                    

vote yorum!

( sınır 40 + , ve yorum istiyorum. )
.
.
.
.

Anna : Jungkook yardımın gerek.

Jungkook: Dur tahmin edeyim, konu yine Tessa.

Jungkook: Anna gel bu konuya açıklık getirelim bebeğim.

Jungkook: Tessa iyi, güzel hoş kız. Tamam belki onunla fazla iyi vakit geçirmiş ola bilirim , ama bu kadarı bana yeter Anna.

Anna : Jungkook lütfen, anlamaya çalış beni.

Jungkook: Hayır, asıl sen beni anla. Farkında değil misin? Biz ona oyun oynuyoruz, eninde sonunda bu oyun bitecek ve Tessa yıkılacak.

Jungkook : Sana olan güveni sarsılacak , banada olan sevgisi. Düzelteyim derken daha da batıracaksın durumu.

Anna: Bana bildiğim şeyleri anlatmaktan vazgeç.

Jungkook: O zaman sende bunları yapmaktan vazgeç.

Jungkook : Tessa güçlü bir kız, bu kadar şey yaşamasına rağmen hâlâ ayakta dik dura biliyor. Ve lanet olsun ki bana güveniyor. Ona bu kazığı atamam Anna.

Anna : Tamam, nasıl istersen öyle olsun.

Anna : Ama lütfen bu günlük dediğimi yap. Ne kadar çaresiz olduğumu bilmiyorsun.

Jungkook : Pekala ama sadece son defa.

Anna : Teşekkür ederim Jungkook.

Anna: location 📍

Anna : Buraya git, lütfen acele et.

🔹️Görüldü 🔹️

~~~~

Jungkook gerektiğini konuma vardığında, arabayı durdurarak etrafa baktı. Yolun ilerisinde bir arazi gözüküyordu ama uzak olduğundan Jungkook ne tür bir yer olduğunu çözememiş ti.

• Umut edelim de bu iki kardeş beni kaçırmak gibi bir plan yapmasın.

Kendi kendine konuşup, siyah porscheden inerek kilitledi kapılarını.

• Umarım arabanı çaldığım için bana kızmazsın hyung.

Omuz silkerek, demirkapılı araziye doğru ilerlemeye başladı.

Tabi sevgilinin bacak arasından çıkmaya vakit bulup da farkedersen.

Kapının olduğu yere vardığında, duvarın üzerindeki siyah mermerden tabelaya baktı. O kadar eskiydi ki tabela, üzerindeki gümüşü renk yazılar sararmıştı bile.

• White wing mezarlığı mı?

Kaşları havalandı oğlanın, Tessa'ın mezarlıkta ne işi vardı ki? Hemde böyle şehirden uzak bir yerde?

Demir, paslı kapıyı açarak mezarlığa girdi Jungkook. Koyu irislerini gezdirdi etrafta, hafif sisli bir havası vardı. Burası tepenin üzerinde yerleştiği için havanın böyle olması normaldi.

Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin