▪️єp 6

2.3K 186 120
                                    

vote yorum!

Anna : Merhaba Jungkook.

Anna : Nasılsın görüşmeyeli?

Jungkook : Görüşmeyeli derken? Uyuduğumuz zaman ruhlarımız paralel evrende falan görüşüyor da benim mi haberim yok?

Anna : Espiri yeteneğin çok gelişmiş bakıyorum, kursa falan mı gittin yoksa?

Jungkook : Evet, hemde senin için beğendin mi?

Anna : Benim beğenip beğenmememin bir önemi yok.

Jungkook : Sıkma beni, ne istiyorsan söyle de işime gideyim.

Anna : Seni Tessa'la gördüm.

Anna : Onunla aranda ne var?

Anna : Yoksa ondan hoşlanıyor musun?

Jungkook : Hey, ilk önce el frenini çek istersen.

Jungkook: İlk olarak, sen Tessa'ı nereden tanıyorsun?

Jungkook: İkinci de kimsin ki sana hesap veriyorum?

Anna : Etrafındaki bir çok kişiyi tanıyorum diyelim.

Jungkook : Nesin sen, takıntılı aşık falan mı?

Jungkook : Dur tahmin edeyim, şimdi de ' Ondan uzak durmazsan elimdeki görüntüleri polise vereceğim ' diye tehdit edersin şimdi sen beni.

Anna : Hayır tabiki, sen bunu klasik ' Bilinmeyen aşık numara ' şeysi mi sandın?

Jungkook : Öyle değil misin?

Anna : Hayır aptal çocuk, öyle değilim. Seni sevmiyorum,  öyle bir niyetim de yok.

Jungkook : O zaman ne bu tehdit işi, eğlenmek için birini mi arıyorsun?

Anna : İnan bana bende seni tehdit etmek istemezdim, ama buna mecburum.

Anna : Sen adam akıllı söz dinleyen biri değilsin çünkü.

Jungkook : Cidden, amacın ne bilmiyorum ama senin yaptığın da suç.

Jungkook : Ben araba çalarak suçlu oluyorum, sense bunu bile bile saklamakla suç iştiyorsun.

Jungkook : Yani beni tehdit ederken iki kere düşün, eğer ben yanarsam sen de yanarsın.

Anna : Seni saf çocuk.  Bunu düşünmediğimi mi sandın?

Anna : Senden akıllıyım kook, seni çok iyi tanıyorum. Hamlelerini tahmin ede biliyorum, ben seni polise ihbar ederken, burada tek bir mesaj bile olmayacak.

Anna : Mesajı bırak bu numara bile sistemde kayıtlı olmayacak.  Sende polislere ismimi sayıklar durursun artık.


Jungkook : Lanet olası, kes de ne istediğini söyle.

Anna : Pekâlâ,  yarın Namsan parkının orada olan  kapalı yüzme havuzuna gelmeni istiyorum.

Jungkook : Neden öyle bir şey yapayım?

Anna : Çünkü ben öyle istiyorum?

Jungkook : Oradamı olacaksın?

Anna : Hayır, ben orada olmayacağım, ama Tessa olucak.

Jungkook : Tessa'mı, onunla ne gibi bir alakası var ?

Anna : Yakında her şeyi anlatacağım sana, ama şimdilik sadece dediğimi yap .

Anna :  Yarın oraya git, ve Tessa'a iyi davran.

Anna : Ama seni uyarıyorum Jungkook, yanlışlıkla bile onu incitecek bir şey yaparsan. 

Anna : Bu hayatında yaptığın tek hata olucak.

.
.
.
Teoriler var mı?

  Teoriler var mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin