> vote ⭐ yorum !
> Sınır 55 +
.
. NOT : Kitap hızlı bitsin diye aklıma geldikce bölüm yazacağım. Fırsattan yararlanarak vote'i geçmeyin. Emeğimi düşünün.
.
. Bölümü buraya, vote'i de insafınıza bırakıyorum.
.
.• Hyung sana o balonlara dokunma demedim mi ben?
Jungkook sıkıntılı nefes vererek, balonu yerine asmak için yerden aldığında Taehyung onun elinden tekrar alıp yerde oturan kızına uzattı.
* Bana bak seni şişirip balon yerine asarım. Kızımın balonuna dokunma.
Zoe neşeli çığlık atarak, ellerini uzatıp babasının ona verdiği balona sarıldı. Taehyung onun mutlu haline gülümseyip, kızını kucağına alarak yanaklarına öpücükler bıraktı.
* Gel kızım gidip kek yiyelim.
Jungkook göz devirerek yerdeki patlak balon lastiklerini toplamaya başladı. Bu gün Tessa ve Anna'ın doğum günüydü. Süpriz parti hazırlıkları yapmışlardı ve Gemma onları oyalamakla meşguldü.
Hyung'ları ve onların arkadaşlarından bir kaçı gelmişti. Toplam 20 kişi olurlardı belki. Yoongi Tessa'ın babasıyla konuşmuştu parti için ve izin almayı da başarmıştı.
Her şey iyi ve planlanmış şekilde gidiyordu ta ki Zoe güzellik uykusundan uyanana kadar. Jungkook yeğenini çok severdi , onun için canını bile verirdi ama kız uykudan sonra şımarık bir cadıya dönüşüyordu resmen.
Zoe uyandığı zaman Taehyung markette olduğundan ona dayısı Yoongi bakmak zorunda kalmıştı. Tabi küçük cadı babası gelene kadar ancak ağlamış ve 27 tane balon patlatmıştı.
Taehyung geldiğinde de ona sarılıp, ağlaya ağlaya her kesi şikayet etmişti artist velet..
° Vay be, iyi iş çıkarmışsın Kook.
Jungkook yüzünü Jimine dönerek tebessüm etti hafiften.
• Eh, sonuçta sevgilimin doğum günü.
Mutfağa doğru ilerleyerek, dolaba doldurduğu içeceklerin yarısını Jimin'in kucağına bırakıp yarısını da kendisi aldı.
° Sevgili oldunuz mu?
Omuz silkerek plastik bardak poşetini kolunun altına sıkıştırıp ilerledi salona.
• Yani, 1 ay önce ona aşık olduğumu söyledim ve o zamandan beri iyi ilerliyoruz.
İçkileri masaya dizerek, bardak poşetini açıp şişelerin kafasına ters çevirdi.
° Jungkook gerçekten onu seviyor musun yoksa baca-
• Hyung.
Jungkook sert sesle kesti onun sözünü.
• O kelimeyi tamamlama bile. Tessa'ın bir şeyi yok, ve ben onu gerçekten seviyorum. Tessa kalbime dokunan ilk kadın.
Jimin tebessüm ederek omuzuna vurdu onun hafifçe. Jungkook bir kız konusunda ilk kez böyle ciddi konuşuyordu. Küçük kardeşinin olgunlaştığını görmek onu mutlu ediyordu gerçekten de.
° Tessa güzel ve iyi bir kız. Sen de deli dolu olsan da iyi kalpli bir insansın kook. Umarım mutlu ola bilirsiniz.
Jungkook arkadaşına sıkıca sarılarak teşekkür etti ona. Abilerinin desteği onun için her şeye değerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Hayran Kurgu▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook