> vote ⭐ yorum !
> Sınır 50 +
.
. Yorum olmazsa bölüm de yazmam
.Jungkook: Golden Boy'un bir sözü vardır bilir misin?
Jungkook: Seks : sabretmektir, tutkudur, düşlemektir, yalnızlıktır, mutluluktur, terk edilmeyi göze almaktır, şefkattir...
Jungkook : Nasıl söz ama, libidonu artırdı mı bebeğim?
Tessa : Öncelikle bunu sen değil Zed dedi ne olduğu malum olamayan herif.
Tessa : Ayrıca libodonumu değil sinirimi artırdı. Sen ne yüzsüz herifsin, almadınmı dersini köpek?!
Jungkook: Emin ol ki ben ve küçüğüm de aldık dersimizi, kasıklarım hâlâ sızlıyor. Ve sana çok küstü acilen gönlünü alman gerek.
Jungkook : Belki bir öpücük yada daha fazlası?
Tessa : Jungkook .
Tessa : Senin o bacak aranda olan ve beynine ağırlık yapan juniorunu koparıp sana ters sokarım.
Jungkook : Hrrr , sinirlenince çok seksi oluyorsun bebeğim ama benim merak ettiğim şey var.
Jungkook: Neden bu kadar sinirlisin?
Tessa : Beynini bir kez kullan ve bul.
Jungkook : Hayır yani Romeo ve Juliet desem de mantıklı değil ki. Bana kızacak bir sebep yok ortada.
Jungkook: Yoksa regl mi oldun?
Tessa: Seni regl kanında boğup cesedinle ayin yaparım! Delitme beni!
Tessa : Senin o aptal porno temalı tiyatron yüzünden bana 80 yaşlı amca sarktı.
Jungkook: Ne?
Jungkook: Şaka yapıyorsun değil mi?
Tessa : Güldüğünü biliyorum orospu çocuğu.
Jungkook : Ne? hayır asla yapmam öyle bir şey .
Tessa : Adam diretti aç göğslerini diye. Sapık ihtiyar.
Jungkook : Azrailini çağırıyormuş işte bebeğim.
Tessa: Ne konuşuyorsun yine boş boş?
Jungkook : Bebeğim o ihtiyar göğüslerini görseydi anında kalpten giderdi.
Jungkook : Ama bana bir şey olmaz , en fazla bir yerlerim kalkar. Yani bana göstere bilirsin :)
Tessa : Jungkook, lütfen siktir.
Jungkook : Seksiyi geri getiriyorum.
Diğer erkekler nasıl hareket edileceğini bilmiyor.Tessa: Ne?
Jungkook: Bence arkandaki şey çok özel
Bu yüzden arkanı dön ben de pantolonumu indireyim.Tessa : Jungkook sinirimi bozmaya başlıyorsun.
Jungkook: Yaramaz bebek
Bu kelepçeleri görüyor musun?Tessa : Tek gördüğüm şey senin kaltak gibi çalışan beynin.
Jungkook: Ben senin kölenim.
Eğer yaramazlık yaparsam beni kırbaçlamana izin vereceğim.
Kimse beni böyle hissettiremiyor.Tessa : Ah, boş versene.
🔹️ Çevrimdışı 🔹️
Jungkook: Hey, bebeğim nereye gittin?
Jungkook : Sana daha şarkılar söyleyecektim.
Jungkook : Belki libidonu artırırdım ha? Gerçi onun için benim seksi bedenimi görmen gerek. Hem eminim ki anında tavan yapar hormonların.
Jungkook: Bir bilsen beynimin içinde kıvrılan hayalleri ve fantezileri bebeğim.
Jungkook: Seninle ilgili çok güzel planlarım var sevgili Tessa'm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfic▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook