> vote ⭐ yorum !
> Sınır 50 +
> Yeni bölüm isteyenler sadece aşağıda, sol köşede bulunan ' ☆ ' simgesine bassın.
.
.Jungkook: Hey, Tessa bu gün birleşler yapalım mı?
Jungkook : Ne olacağı farketmez , ama çok istersen birlikte şelaleye falan gide biliriz yani.
Tessa : Jungkook ben seninle takılmayı bıraktım artık.
Jungkook: Ne demek bu? Sana olan ne yanlışımı gördün de beni silip atıyorsun?
Jungkook : Tamam, arada öpüp sarılmış ola bilirim. Kalçana ve ya göğüslerine de ' yanlışlıkla ' oldu diyerek dokunmuş da ola bilirim.
Jungkook: AMA BU BENİ TERK EDE BİLECEĞİN ANLAMINA GELMEZ!
Tessa : Ne saçmalıyorsun? Ayrıca bu kadar sapık olduğunu bilmiyordum. Bundan sonra elin yanlışlıkla (!) bir yerime dokunuyor olsa Zoe'in kirli bezlerini ağzına sokacağım.
Jungkook: Eğer bu terkedilişimin sebebi yaramazlıklarım değil ise, o zaman ne?
Tessa: Jungkook sen ve ben bir araya geldiğimizde bermuda şeytan üçgeni gibi oluyoruz..
Jungkook: Şeytan benim, üçken de sende var ama nedense bir araya gelemedik.
Tessa: Tanrım, sen ne içtin? Nasıl basit bir cümleden 18+ mana çıkarıyorsun?
Tessa: Neyse cevap verme, başlarsan duramazsın sen şimdi.
Demek istediğim şu, bir ne zaman birlikte bir şey yapsak hep kötü olaylar oluyor farkında mısın?Jungkook : Tek farkettiğim şey, kalçalarının yuvarlak şeftali gibi olduğu.
Jungkook : Acaba tadı nasıl, bir ısırık alsam mı hm? :)
Tessa: Jungkook senin o kunduz dişlerini söker, ters çevirip geri sokarım. Delirtme beni Jungkook, annene babana sövdürme.
Jungkook : Aile demişken tatlım, ne zaman seni tanıştırayım ailemle?
Tessa: Kafamı ütülemeyi bırak. Ailene beni hangi sıfatla taktim edeceksin?
Jungkook: Sevgilim olarak?
Tessa: Harika, ama ki bir şeyi unutuyorsun. Biz sevgili değiliz.
Jungkook: Hadi ama, bu kadar şey yaptık nasıl sevgili olmayız?
Tessa : Abartma alt tarafı 2 kez öpüştük. Gören de sevişip bir düzüne çocuk yaptık sanar.
Jungkook: Benden çocuk mu istiyorsun? Bunu neden daha önce söylemedin? Ben ve Spermlerim her zaman senin için hazırız..
Tessa: Jungkook ciddiyim, seni babama ihbar ederim beni sinir etmeyi kes.
Jungkook: Tamam bebeğim sadece şakaydı.
Jungkook: Hey, bana bir resmini atsana.
Tessa: Neden sana resmimi atayım Jungkook?
Jungkook : Çünkü bende sana atarım?
Tessa: Senden resim istediğimi kim söyledi ukala herif?
Jungkook : Hadi ama Tess.
Tessa:
Jungkook: Woah, açıyı biraz daha aşağıdan alsaydın keşke.Jungkook : Gerçekten güzelsin Tessa, ve bu arada bir yere mi gidiyorsun?
Tessa : Evet, aile yemeği diyelim.
Jungkook :
Jungkook: Beni özlersen eğer işine yarayacak.
Tessa: Ah, bunu ekran resmi yapacağım kesinlikle. Böylece saat bahanesiyle hep yüzüne bakarım..
Jungkook : Beni sevdiğini açık dile getirmen ne hoş. Şimdi bir nude de at, beni sevdiğini daha iyi bileyim..
Tessa : Ah, def ol seni ukala .
🔹️Cevrimdışı 21 : 03🔹️
Jungkook : Nereye gittin Tess?Jungkook : Yok mu bana nudes?
Jungkook : sjsjsjs kafiyeli oldu bak.
Jungkook : Neyse, sana iyi eğlenceler güzel Tess.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook