> vote ⭐ yorum !
.
.
.Jungkook: Hey, bebeğim.
Jungkook: Sana bir şey sormam gerek.
Tessa: Eğer saçma sapan bir şey sorarsan, Yemin ederim seni engellerim.
Jungkook : Hayır, ailem Busana gittiği için evde yanlızım ve bir şeye ihtiyacım var. Anneme de sora bilirim ama onu telaşlandırmak istemiyorum.
Jungkook:
Jungkook : Bunlardan hangisi ateş düşürücü ve ya ağrı kesici?
Tessa : Ne yapıyorsun bu ilaçlarla sen?
Jungkook: Sadece kendimi iyi hissetmiyorum ve önlem almak istiyorum.
Tessa : Yalan söyleme bana.
Tessa: Neyin var söyle, ateşin mi çıktı? Bir yerin mi acıyor da ağrı kesici alıyorsun?
Jungkook : Sakin ol Tess, ben iyiyim bu kadar endişelenmene gerek yok.
Tessa : Hayır, sen kesinlikle iyi değilsin. Şu halime bir bak.
Jungkook : Ne varmış halimde?
Tessa : Konuşmanın başından beri sapıkça yada ahlaksızca bir şey söylemedin.
Tessa : Bu iyiye işaret değil, çok mu kötüsün Jungkook?
Jungkook: Beni üzüyorsun Tess :(
Tessa : Üzülmeyi bırak ve bana hemen ateşini ölçüp at.
Jungkook: Bak cidden gerek yok, pişman etme beni yazdığıma.
Tessa : Nazlanmayı bırakıp sadece dediğimi yapsan?
Jungkook: Of, iyi bekle.
🔹️Görüldü🔹️
Jungkook:
Tessa: Neredeyse 40?! Ve sen hâlâ nefes ala biliyor musun?!
Jungkook : Bu hastalık ateşi değil, benim ateşim. Bilirsin hot golden boy olmak kolay iş değil.
Tessa: Birazdan dead boy olacaksın ve hâlâ gevezelik mi yapıyorsun?
Tessa: Neden zaman kaybetmek yerine gidip de kendine çorba yada çay yapmıyorsun?
Tessa: Ah unutmuşum, daha yerinden kalkamıyorsun değil mi?
Tessa : 40 DERECE ATEŞLE ZATEN KALKAMAZSIN DA !
Jungkook: Bebeğim benim için endişelendiğini görmek hoş ama fazla tepki vermiyor musun?
Jungkook : Kendimi kız arkadaşımla değil de annemle konuşuyor gibi hissediyorum.
Tessa: Bir , ben senin kız arkadaşın değilim. Ve iki, annen olsa seni çoktan dizine yatırmış dersini veriyor olurdu.
Jungkook : Çok istersen sende beni dizine yatırıp cezamı vere bilirsin ;)
Tessa: Az da olsa özüne döndüğünü görmek güzel ama ciddiyim ben Jungkook. Bu ateşle kötü olacaksın sana bakacak kimse yok mu?
Jungkook: Hyunglarınım her biri başka bir şehirde , burada sadece Taehyung var.
Jungkook: Onu da çağıramam, evinde bebek var. Yani tek başıma ölüme mahkum edildim :(
Tessa: Pekala , anlaşılan iş bana düştü.
Tessa : Adresini at koca bebek. Bu kız sana bakıcılık yapmaya geliyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook