> vote ⭐ yorum !
> Sınır 55 +
.
. Yorum olmazsa bölüm de yazmam.
.• Sen tam bir meleksin Tessa, güzel göğüslü, yuvarlak kalçalı seksi bir melek .
Jungkook gülerek telefonu koltuğa atıp arkasına yaslandı. Tamam, belki ateş konusunda biraz yalan söylemiş ola bilirdi ama gerçekten hastaydı. Banyodan sonra klimanın altında uyuduğu için güzel bir grip geçiriyordu.
Kafasını kaldırarak baktı saate. Tessa'la konuşalı 10 dakika oluyordu. Evinin de 20 dakikalık mesafede olduğunu düşününce muhtemelen birazdan varmış olacaktı.
• Tik Tak, oyun zamanı.
Ayağa kalkarak hızlı adımlarla mutfağa girip, büyüsü için gerekli malzemeyi aramaya başladı.
Dolabın arka kısmından bulduğu kavanoza bir kaç saniye bakıp, çekmeceden kaşık aldı.• Umarım beni kandırmadın Google.
Kapağı açarak, ilk kavanozu burnuna yaklaştırıp kokladı. Ardından koca bir kaşık kahveyi alıp, tek seferde ağzına attı. Ağzındaki acı taneleri her çiğneyişinde yüzü şekilden şekle giriyordu. İkinci kaşığı da ağzına atıp zorlukla çiğneyerek yuttu. Üzerinden yarım bardan ılık su içerek kavanoza bakıp iç çekti. Google'de araştırma yapmış 2 kaşık kahvenin vücut ısısını artırdığını görmüştü. İşe yararsa iyi olurdu yoksa o zehir gibi şeyi boşuna yemiş olacaktı.
• Senin için neler yaptığıma bak Tess.
Pencere kenarındaki saksı suladığı şişeyi eline alarak yüzüne sıkıp terlemiş görüntüsü verdi kendisine.
• Harika, şimdi sadece ateş ve Tessa'ın gelmesi kaldı.
Dövmeyle süslü elini, saçları arasına daldırıp ıslık çalarak sevdiği şarkıyı mırıldanıp salona doğru ilerlemeye başladı.
• My bad habits lead to late nights ending alone,
conversations with a stranger I barely know.
Swearing this will be the last but it probably won't.
Igot nothing left to lose, or use, or do.
Kollarını kendine sarıp, etrafınfa bir kaç tur döndü. Dönüşü bitince elinin birini anlına, diğerini kemerine koyarak, parmakları üzerinde yükselip Michael Jackson haraketiyle bitirdi şarkısını.
• Tanrım.
Bedenini saran sıcaklığı hissedince, tişörtünü kaldırıp kendini serinletleye başladı. Gerçekten de işe yaramıştı, ateşi yükselmeye başlamıştı.
Yüzünde koca bir gülümseme belirdi anında, bunun işe yarayacağını cidden düşünmemişti.
Kapının zil sesi evde yankı yaptığında yüzündeki gülümseme daha da genişledi.• Sonunda .
Hemen , üzerindeki beyaz tişörtü çıkararak koltuğa fırlattı. Altındaki gri eşofmanın belini azacık indirerek, sihah CK baksırın lastiğinin görünmesini sağladı.
Yandaki su şişesini alıp bedenine biraz su sıktıktan sonra, ellerini de ıslatıp kahküllerini nemlendirdi. İşte şimdi ateşten terlemiş bir görüntüye sahipti.
Kapı zili tekrar çaldığında, duruşunu bozmadan bir kaç dakika daha baktı aynada kendine. Sonuçta o hasta bir adamdı ve hemen kapıya giderse dikkat çeke bilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook