▪️єp 21

1.7K 154 92
                                    

> vote yorum !

> Sınır 50 +
.
. Yorum olmazsa bölüm de yazmam
.

¤ Romeo ve Juliet mi?

Tessa elindeki replik yazılı kağıda baktıktan sonra bakışlarını kendi repliklerini okuyan Jungkook'a çevirdi.

¤ Sen kafanda ne yaşıyorsun bilmiyorum ama 60-70 yaşlı kişilerin bunu izlerken zevk alacağını hiç sanmıyorum.

Jungkook omuz silkerek, replik kağıdını bir kaç kez sallayıp kendine serin hava yolladı. Hava gerçekten sıcaktı ve o da salak gibi uzun kol giymişti. Şu an soyunmamak için kendisini zor tutuyordu.

Aşk meşk şeyleri hep büyükleri etkilemiştir. Garip bir şekilde öyle olmamalarına rağmen, hep kendi gençliklerini hatırlatır onlara.  Bence oyun bittiğinde tekrar oynamamız için para bile verecekler.

Tessa göz devirerek replikleri gözden geçirdi.

¤ Mantık için acilen egzersiz yapmalısın, boşu boşuna kol kaslarını şişirmekten beyin kasların paslanmış.

Homurdanarak sahneye doğru ilerledi. Ayağını mermer merdivene koyduğunda, ayakkabısının kayganlığı yüzünden kaymıştı ki Jungkook kollarını kızın beline sararak düşmesini engelledi.

• Anlaşılan boşuna şişirdiğim kaslarım işimize çok yarıyor ha?

Tessa iç çekerek baktı ona. Şu an ağzının ortasına güzel bir yumruk geçirmek isterdi ama lanet olsun ki seviyordu bu iti.

¤ Kendini övmeyi kesip de beni bırakmaya ne dersin?

Jungkook tebessüm ederek yüzünü kıza yaklaştırıp dudaklarını birleştirdi. Küçük ama etkili bir öpücük bahşetti kızın dudaklarına. Tessa bir an için nefesinin kesildiğini hissetti. Sıcaklık yanaklarından kulaklarına doğru yükselirken, göğsü üzerine yatan ağırlığı hissetti.

• Bunu teşekkür öpücüğü olarak kabul ediyorum.

Tessa'ı bıraktığında kız ilk sendeler gibi olsa da toparlanıp kendine gelmeye çalıştı. Bu çocuk resmen onun başını döndürüyordu.

¤ Pekâlâ, şu oyunu bir an önce oynayalım da bitsin gitsin.

İkisi de giyinmek için çalışanlardan birinin onlara verdiği odalara gittiler. 20 dakika sonra sahneye ilk Jungkook ardından Tessa çıktığında, alkış sesleri yükseldi koltuklardan.

 20 dakika sonra sahneye ilk Jungkook ardından Tessa çıktığında, alkış sesleri yükseldi koltuklardan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• Bu elbiseyi hiç sevmedim, göğüslerini ve kalçanı kapatıyor.

Jungkook elbiseye iğrenir gibi baktığında,  Tessa göz devirerek onun için hazırlanmış mini balkona doğru ilerlemeye başladı.

Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin