vote ⭐ yorum ! ( sınır 25+ )
.
.
.• Evde olduğınu biliyorum hyung, neden beni bilmem kaç derece sıcağın altında bekletiyorsun?
Jungkook homurdanarak tekrar zile basacakken kapı açılmış, üstü çıplak altındaysa sadece şort olan bir Taehyung görüş açısına girmişti.
* Ne var, kızlar yetmedi şimdide kapı zilini mi sikiyorsun parmağınla?
Bir kez de ' Hoş geldin ' derse ölür müydü?
• Ups yanlış zamanda geldim anlaşılan? Yataktan boşalmadan çıkıp gelmiş gibisin.
Taehyung göz devirerek kenara çekip onun eve geçmesine izin verdi.
* Gemma evde değil ama Zoe içerde.
Jungkook Zoe ismini duyduğu an yüzünde büyük bir gülümseme belirdi.
• Ne yapıyor?
Taehyung omuz silkerek koridordaki klimanın derecesini düşürüp kumandayı yerine bıraktı.
* Ne yapacak? Çıplak çıplak geziyor ortalıkta.
Jungkook kendini daha fazla tutamadan hızla salona koştuğunda Taehyung göz devirerek kafasını iki yana salladı.
• Bakın hele burada kimler varmış.
Jungkook oyun halasının üzerinde, ağzında lastik kaşığını kemiren üzerinde bezden başka bir şey olmayan küçük kızı görünce, hemen yanına ilerleyip koltuk altlarından tutarak kaldırıp kucağına aldı.
• Aman Tanrım Zoe, sen her gün daha mı güzelleşiyorsun?
Küçük kızın yanaklarından öperek kucakladı onu sıkıca. Zoe elindeki kaşığı kemirerek gözlerini kırpmadan kucağında olduğu adamı inceliyordu. Defalarca görmüştü ama daha küçük olduğundan pek de ayıramıyordu kişileri bir birinden.
• Zoe, yoksa beni tanımadın mı küçük çiçeğim?
Küçük kız onun tatlı sesine tepki göstererek güldüğünde, Jungkook'da tebessüm ederek onun etli kolundan öpüp işaret parmağıyla yanağını okşadı.
• Hyung, kızın çok güzel.
Gerçekten de öyleydi. Beyaz teni, koyu çikolata kahvesi saçları, aynı renk gür kiprikleri vardı. Gözleri Gemma'ın kiler gibi iriydi. Sol yanağını küçük kahve rengi beni süslüyordu. Dudakları şekilli ve dolgundu. Gülüşü aynı babası gibiydi, neşeli olunca iri gözleri kısılır dudakları kare şeklini alırdı.
* Tamam yeter bu kadar, sevme saati doldu.
Taehyung kızını kucağına aldığında Jungkook dudak büzerek minik Zoe'e baktı.
• Hapishanede bile görüş saati bu kadar kısa değil.
Taehyung omuz silkerek koltuğa oturup küçük kızını göğsüne yatırdı.
* Ola bilir, ama burası benim bölgem ve kuralları ben koyarım.
Genç olan göz devirerek , önlerindeki koltuğa oturdu. Sıcak olduğunu hissedince, tişörtünü kaldırıp indirerek serinlemeye çalıştı.
• Neden bu kadar sıcak burası, klima mı bozuldu?
Taehyung kafasını iki yana sallayarak minik kızının saçlarında gezdirdi dudaklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfic▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook