▪️єp 26

1.5K 152 69
                                    

> vote ⭐ yorum !

> Sınır 55 +
.
NOT : Kitap hızlı bitsin diye aklıma geldikce bölüm yazacağım. Fırsattan yararlanarak vote'i geçmeyin. Emeğimi düşünün.
.
. Bölümü buraya, vote'i de insafınıza bırakıyorum.
.
.

Parti harika ilerliyordu.  Ortam güzeldi ve misafirler eğleniyordu. Anna gözlerini kardeşine çevirdi, odanın diğer tarafında durmuş arkadaşlarıyla konuşuyordu. Kız bunu fırsat bilerek , hızla adımlarını Jungkook'a doğru yönlendirip kolundan tuttuğu gibi köşeye çekti bedenini.

□ Jungkook sen neyin peşindesin?

Erkek onun ani çıkışına şaşırsa da kendini toparlayıp kolunu çekti.

• Anlamadım, neyin peşindeyim ben?

□ Daha düne kadar seni Tessa'ın yanında tutmak için tehditden tehdite giriyordum. Ne oldu da aniden kendi isteğinle onunla yakın olama başladın?

Kaşları havalandı oğlanın,  ne yani? Kardeşini kullandığını mı sanıyordu?

• Kardeşini seviyorum Anna.

Anna'ın içinde yine de şüphe vardı. Kardeşinin mutluluğunu istiyordu sadece ve Jungkook'un onu üzmesinden korkuyordu.

Bunun aşk olduğunu nasıl biliyorsun? Sonuçta sen çok kızla takıldın.

Jungkook sıkıntılı nefes , verip dilini yanağına bastırdı. Sinirlenmeye başlıyordu yavaştan.

• Sen artık saçmalamaya başlıyorsun.

Onun için saçma olsa da, Anna için mantıklıydı. Sonuçta Jungkook çapkınlığıyla ün salmış biriydi.  Kardeşi güzel olduğu için belki ondan hoşlanmış, ve bunu aşk sanıyor ola bilirdi.

Saçma değil, sana Tessa'la ilgilen dediğimde bin bir bahane arıyordun. Şimdiyse kızın dibinden ayrılmıyorsun. Sana güvenmiyorum, ani değişimin hiç inandırıcı değil.

Sinirle soludu Jungkook. Bu kız cidden onu deli etmeye başlıyordu.

• Beni dinle Anna, sen-

° Hey Jungkook buraya gelin, pasta kesiyoruz.

Jimin'in onlara seslenmesiyle cümlesini yarım bırakmıştı. Tessa'ın kendisine baktığını görünce hafif tebessüm etti. Kız arkadaşının bir şeyden şüphelenmesini istemiyordu.

• Bunu sonra konuşacağız Anna.

Kızın yanından geçerek Tessa'ın yanına ilerledi, kolunu beline sararak bedenini kendine çekip omuzuna dudağını bastırdı.

• Eğleniyor musun?

Tessa hafif tebessüm ederek, kafasını salladı.

¤ Evet, teşekkür ederim Jungkook. Bu günü gerçekten unutmayacağız.

Erkek gülümseyerek arkadan ona sarılıp, çenesini omuzuna yasladı. Burnunu Tessa'ın boynuna sürterek kokusunu içine çekip, tenine öpücük bıraktı.

• Hadi pasta yiyelim sevgilim.

~~~~~

Jungkook oturduğu koltukta durmadan kıpırdanıp, gergince etrafa bakıyordu. Anna'la bir  an önce konuşmalı içinde biriken sözlerini ona söylemeliydi.

° Sen ne dersin Jungkook?

Jimin onu sarsdığında Jungkook irkilerek yüzünü arkadaşına doğru çevirdi.

Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin