▪️єp 28

1.4K 144 46
                                    

vote ⭐ yorum !

> Sınır 55 +
.
. NOT : Kitap hızlı bitsin diye aklıma geldikce bölüm yazacağım. Fırsattan yararlanarak vote'i geçmeyin. Emeğimi düşünün.
.
. Bölümü buraya, vote'i de insafınıza bırakıyorum.
.
.

Elindeki kağıtda yazılan adresi tekrar kontrol etti Jungkook. Doğru adrese gelmişti ama görünürde kimse yoktu.
Burası Kore'in az bilinen kasabalarından biriydi.
Kasaba o kadar küçüktü ki araba ve ya her hangi bir araç kullanılmıyordu.

Kafasını kaldırıp baktı önündeki eve. Biraz eski gibi gözüküyordu. Çitlerin rengi solmuş, bit kaçı da yerinde yoktu. Tek katlı evin de çatısından başlayarak, duvarının yarısını sarmaşık gibi bitkiler kaplıyordu.

Ya babası ona yanlış adres vermiş, yada Tessa gerçekten her şeyden uzak kalmak için böyle bir yere gelmişti.

• Umarım buradasın Tessa.

Evin 3 basamaklı merdivenini çıkıp,  kapının önüne geldi. Duvardaki zili bastığında çalışmadığını görüp göz devirerek elini yumruk yapıp kapıyı hafiften tıklattı.

Dakikalar sonra kimsenin gelmediğini görünce, tekrar tıklattı kapıyı.

• Evde yok mu?

Kendi kendine mırıldanarak ellerini pencereye koyup yaklaştı cama. İçerisi boş gözüküyordu, belki Tessa bir yere gitmiş, belkide gerçekten Alder ona yanlış adres vermişti.

• Neredesin Tessa?

Sıkıntılı nefes vererek bir kaç adım gerileyip eve baktı.

• Evet,  kesinlikle ihtiyar beni kandırdı.

Arabasına dönecekken duyduğu sesle hareketini durdurdu Jungkook. Dikkatlice dinlediğinde sesin evin arkasından geldiği anlaşılıyor du.

Adımlarını evin arkasına doğru ilerletti yavaştan.  Her bir adımında sesler daha da netleşiyor du.

Saçmalama tatlım, buranın nehri annemin bakışları kadar derin.

Duyulan sese kulak astı dikkatlice. Erkek sesinin ardından duyduğu kıkırtıyla kaşları havalandı.

Bu ince sesi nerede duysa tanırdı. Bu gülüş sevgilisi Tessa'dan başka birine ait olamazdı.

İçindeki umutla daha da hızlandırdı adımlarını. Sonunda sevdiği kadını aylar sonra göre bilecekti.

Tes-

Önüne çıkan manzarayla donup kaldı Jungkook. İki yanında duran ellerini yumruk olmuştu bile.
Gözlerini kırpmadan önünde duran ikiliye bakıyordu.

Tessa kafasını bir erkeğin dizlerine koyarak çimlerde uzanmış. Erkekse onun saçlarını okuyordu.

Çenesinin kasıldığını hissetti Jungkook. Yumruğunu o kadar sıkmıştı ki parmak buğumları renk değiştirmişti bile.

• Tessa!

Sesini duymasıyla anında yerinde doğruldu Tessa. Siyah irisleri Jungkook'un koyularıyla birleşti saniyeler içinde.

Bedenini saran özlem hissiyle titrediğini hissetti kız. Yavaştan ayağa kalkarak bakışlarını üzerinde gezdirdi oğlanın.

Jungkook farklı gözüküyordu, fakat bu farklılık iyi anlamda değildi. Zayıflamış, teninin rengi solmuştu. Göz altındaki morluklardan bahsetmiyordu bile.

Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin