▪️єp 10

2.1K 188 147
                                    

vote yorum!

( sınır 35 + , ve yorum istiyorum. )
.
.

Tessa ?

Jungkook şaşkınlığın sesine yansımasına engel olamamıştı. Gerçekten onu bu zamana kadar kandıran kişi Tessa'mıydı?

Tamam bir kaç kullandığı kelime aynıydı ama  bu kadarını da beklemezdi.

□ Kolumu bırakmaya ne dersin?

Jungkook üzerindeki şaşkınlığı kenara atarak kaşlarını çattı.

• Kolunu kırmadığım için dua et sen.

Kız kolunu kendine çekerek bileğini ovaladı.

□ O kadar da değil Jungkook.

Jungkook karşısındaki kıza baktı dikkatle. Farklı bir key vardı sanki onda ama ne?

* Jungkook ben gitmeliyim, gerisi sende.

Taehyung'un sesiyle bakışlarını ona çevirdi. Kafasını hafif sallayarak tekrar kıza baktı.

• Düş önüme üç kağıtçı.

Kızın omuzundan hafif iterek bahçeden çıkmasını sağladı. Evin az içerisindeki parka geldiklerinde kendisi banka oturup,  karşısındaki ayakta duran kıza baktı.

• Öt bakalım, neden beni tehdit ediyorsun? Hadi diyelim ettin, ya şu Anna ve Tessa saçmalığı ne? Gerçekte kimsin sen?

Kız omuz silkerek onun karşısındaki banka oturdu.

□ Ben Anna'ım, Tessa değil. Ama benim Anna olmam Tessa'ın var olmadığı anlamına gelmez Jungkook.

Jungkook kafasını hafif yana eğip baktı ona.

• Ne bu? Çift karakterli falan mısın?

Kızın dudaklarında hafif gülümseme belirdi.

Hayır, ben Anna Zeit. Tessa'ın tek yumurta ikiziyim.

Bir kaç saniye kızın yüzüne baktı oğlan, ardından kahkaha atarak gülmeye başladı.

Hayır sadece sinirden gülüyordu, bu kız ne sanıyordu onu?

• Aptal kız, daha inandırıcı yalan bulamadın mı?

Anna sıkıntılı nefes verip saçlarını tişörtünün içinden çıkardı. Eşofmanını dizlerinin üzerine kadar çekti.

□ Tessa'ın saçlarının kısa ve dizinde de protez olduğunu biliyorsun değil mi?

Jungkook gözleri kızın ilk saçlarında ardından dizlerinde gezindi. İlk dikkat etmemişti ama şimdi atladığı ayrıntılar gözüne çarpıyordu.

Bu kızın saçları göğüs hızasındayken, Tessa'da omuz üstündeydi. Sesleri farklıydı, Tessa'ın seni ince ve hoştu ama karşısındaki kızda sanki biraz kalındı.

Ve en önemi kısım, iki dizi de sağlamdı.

• Bu..

Bir kaç saniye durdu, kelimeleri toparlamaya çalıştı aklında.

• İkinizde beni oyuna getirdiniz, iki kardeş?

Anna kafasını iki yana salladı ..

□ Hayır. Tessa'ın bundan haberi yok, olmayacak da..

Demek diğerinin bu konudan haberi yoktu. Yada ikizini korumak için yalan söylüyordu kendisine.

Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin