vote ⭐ yorum!( sınır 40 + , ve yorum istiyorum. )
.
.
.
.¤ Bana neden kardeşimin sana yazdığını söyleye bilir misin?
Elini ensesine götürerek kısa saçlarını çekiştirdi. Gerçekten de çamura saplanmıştı. Ne diyecekti şimdi bu kıza?
• Şimdi şöyle ki ben aslın-
Cümlesini tamamlamadan durdu Jungkook. Bir dakika, ya Anna öylesine bir şey yazmışsa da aslında kendisi açıklama yapayım derken ağzından bir şey kaçırırsa? Bu daha büyük sorun olurdu.
• Kardeşim mi dedin? Ben de kardeşin dedin sandım. Anna mı yazdı dedin sen, ne yazmış ki?
Gözlerini iyice açıp, sesinin hayretle çıkmasına özen gösterdi. Sanki şaşırmış gibi gözüküyordu.
¤ ' Tessa geldi, ona iyi davran ' yazmış .
Gözlerini telefondan çekerek baktı ona.
¤ Neden böyle bir şey yazmış ki?
İçinden oh çekti Jungkook. İyi ki ağzından bir şey kaçırmamıştı.
• Öyle yazmış çünkü, ben geçen onu markette sen sandım ya?
Kıza doğru adımlayarak, kolunu omuzuna attı.
• Sen sandığım için de küçük bir şaka yaptım, ve sanarım bu şakayı sevmedi.
Tessa tek kaşını kaldırarak baktı ona. Pekala diyelim ki böyle oldu , numarası neden ondaydı?
¤ Peki numara?
Telefonunu kızın elinden alıp, şüphe uyandırmamak için kamerayı açarak kızla resim çekti bir kaç tane.
Harika bir oyuncuydu, gidip oscar ödüllerine baş vuruda bulunacaktı kesinlikle.
• Sana ulaşamadığım zaman onunla iletişim kurarım diye. Hem merak etme..
Kızın kulağına yaklaşarak, fısıldadı çapkın sesle.
• Benim ikiz kardeş fantezim yok, hem....
Tessa'ın aniden kalçasını avuçladığında kız irkilerek kaçmaya çalıştı. Fakat Jungkook ona izin vermeden kolunu beline sarıp çekti onu kendine. Dudağını kızın yanağına sürterek, küçük öpücük bıraktı tenine. Tessa'ın kolları arasında titreyen bedenini hissettiğinde dudak kenarı kıvrıldı oğlanın. Bir kadının bedenine hükmetmeyi hep severdi kendisi.
• Hem senin kalçan daha cezbedici duruyor. ' Beni becer Jungkook ' diye aklımı giriyor resmen.
Tessa anında kaşlarını çatarak, yüzünü geri çekip baktı ona.
¤ Yokluktan çıkmış gibi konuşuyorsun Jungkook. Ayrıca bir öptük diye ne bu havalar?
Jungkook düşünceli hal alarak, bir kıza bir de arkasına baktı.
• Seni arkandaki tezgaha yaslayıp becerirsem kızar mısın?
Tessa göz devirerek onu itip, serbest bıraktı bedenini. Bu adam sözle ifade edilemez bir cinstendi. Hangi akılla aşık olmuşsa artık.
¤ Sen burada Jungkook in Wonderland hayalleri yaşamaya devam et. Ben içeri Zoe'in yanına gidiyorum.
Tessa mutfak çıkışına ilerlerken, Jungkook da gözlerini kalçasına dikerek onun peşinden gitmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook