vote ⭐ yorum!
( sınır 25 + , ve yorum istiyorum. )
.
.
.Jungkook geldiği mekanda gözlerini gezdirerek, etraftaki bikinili kızları süzdü. İnce, sık kumaşın sardığı güzel bedenleri görünce dudak kenarı kıvrıldı kendiliğinden. Koyu renk tutamlarının içinden parmaklarını geçirerek saçını arkaya taradı.
• En azında sıkılmayacağım.
Ellerini siyah deniz şortunun cebine geçirerek kızlara doğru ilerlemeye başladı. Tessa ortalıkta görünmüyordu, yada bu kızların cezbediciliğinden Jungkook dikkatini başka yere veremiyordu.
• Merhaba hanımlar, sohbetimizi bölmek istemezdim ama bana bir konuda yardım edebilir misiniz?
İki kızda sohbeti keserek, yüzlerini duydukları güzel sesin sahibine çevirdiler. Esmer olan gözlerini karşısındaki erkeğin üzerinde gezdirerek gülümsedi hafiften. Diğer kumral olan sa hâlâ ona bakmaya devam ediyordu, gördüğü manzara hoşuna gitmiş gibiydi.
– Sorun değil, size nasıl yardım ede biliriz?
Jungkook arkasındaki duvara yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi. Sıfırkol tişörtünün açıkta bıraktığı kasları gerilmiş, belirginleşmişti. Önündeki kızlara ziyafet sunduğunun gayet de farkındaydı, bazı kızlar böyleydi işte onları etki altına almak için kendileri gibi küçük şeyler yapmak gerekti.
• Öncelikle şu ' sizli bizli ' konuşmayı bırakalım bayanlar.
Kumral saçlı kıkırdayarak, kafasını salladı.
= Tamam, bu daha iyi olur.
Jungkook etrafa bakıp tekrar döndü kızlara.
• Ben burada yeniyim, yani ilk kez geliyorum. Bir kızı arıyorum yardım ede bilir misiniz?
Kızlardan birinin suratı düşerken, diğeri omuz silkti hafif.
= Bizim tanıdığımız biriyse neden olmasın?
• İsmi Tessa, Tessa Zeit. Tanıyor musunuz?
Kızların yüzü garip hal aldı duydukları isimle, Tessa'ı sevmedikleri belliydi. Esmer olan kollarını göğsünde birleştirerek baktı erkeğe .
- O sakat kızla ne gibi bir işin ola bilir ki?
Anında kaşlarını çattı Jungkook, ne saçmalıyordu bu kız böyle?
• Sakat olan senin beynin, adam gibi cevap ver bana. Hayır illa hakaret edeceksen?
Yaslandığı duvarda doğrularak, kızın üzerine doğru bir adım attı.
• Bende seninle aynı dili konuşa bilirim.
Ve emin ol, benim dediklerim senin hiç hoşuma gitmez tatlım.Esmer kız ağzını açacakken, kumral saçlı olun kolunu tutarak konuşmasını engelledi.
= Olay çıkarmaya gerek yok, Tessa haftada 4 kez buraya gelir, buranın en iyi yüzücüsüdür. Birazdan gelmiş olur ki hatta geldi bile.
Yüzü kendisine dönük olan kız, kaşlarıyla arkasını gösterdiğinde Jungkook arkaya dönerek gelen kıza bakı.
Gözlüğü manzarayla kasıklarında sızlama hissetmesi saniyelerini almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook