vote ⭐ yorum!
( sınır 25 + , ve yorum istiyorum. )
.
.
.
.• Bir kıza yenildiğime hâlâ inanamıyorum.
Jungkook elindeki menüye bakarak mırıldandı. Tamam Tessa'ın iyi yüzdüğünü biliyordu ama asla bu kadarını düşünmemişti. Jungkook kulaç atarak su üstünden yüzerken, kendisi suyun altıyla balık gibi yüzüp ondan önce başlangıç noktasına. Hemde Jungkook daha yolun ortasındayken.
¤ Olamaz mı? Pardon sen ne düşünüyordun, ' ben bay her şeyi bilir, yapar 4/4 olan erkeğim ' mi?
Evet aslında öyle düşünüyordu, sonuçta düşünmekte de haklıydı. Yakışıklıydı, boyu vardı, vücudu iyiydi, elinden bir çok iş geliyordu.
Her kadının arzulayacağı ideal bir tipti, şahsen eğer tanrı onu kadın olarak yaratsaydı kendine aşık olurdu.
• Hayır, ama yine de beni yenmeni beklemiyordum.
Tessa göz devirip, onun elindeki menüyü alarak kendisi bakmaya başladı.
¤ Çok yavaşsın Jeon, menü işini bana bırak.
Jungkook arkasına yaslanarak , ellerini kafasının arkasına birleştirip kızı incelemeye başladı. Hafif nemli saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmış, dudağını büzerek elindeki kağıt parçasına bakıyordu.
• Benim hızlı olduğum yerler farklıdır tatlım, anlarsın ya ?
Onun imalı sesine karşılık , Tessa kafasını kaldırmadan Jungkook'a ters bir bakış attı.
¤ Bel altı imalarını kendine sakla , seni ön dişleri aklından büyük olan pezevenk.
Kaşları hafif çatıldı Jungkook'un, bu kelimeyi sanki bir yerde duymuştu. Aklına gelen şeyle çatılı kaşları havalandı, aynı kelimeyi ona Anna'da yazmıştı.
Bu bir tesadüfmüydü, yoksa her kes onun ' ön dişleri aklından büyük olan pezevenk mi ' olduğunu düşünüyordu ?
¤ Hmm~ bize kişi başına ikişer tane Hawaii ve tavuk burger, iki tane büyük boy patates kızarma. Yanında da iki tane kola, sos olarak da buffalo, hardal ve ketçap istiyoruz.
Garson siparişleri yazıp gittiğinde Tessa bakışlarını Jungkook'a çevirdi. Onun kendine olan garip bakışlarını görünce istemsizce onun da kaşları çatıldı.
¤ Ne bakıyorsun öyle, yoksa fazla mı geldi sana istediklerim?
Jungkook kafasını iki yana salladı.
• Hayır sadece bir şey düşünüyordum.
Derin nefes alarak oturduğu yerde doğurup kıza sabitledi gözlerini.
• Tessa sana bir şey sora bilir miyim? Ama yanlış anlama lütfen.
Gerildiğini hissetti kız ellerini dizlerine koyup, sakince kafasını salladı.
¤ Evet, sora bilirsin.
Masasaki sudan bir yudum alıp, dilini dudağının üzerinde gezdirdi.
• Dizin, dizine ne oldu Tessa?
Dizindeki eli tutuşunu sıkılaştırdı, bu onun özeliydi . Ama bir taraftan da anlatmak istiyordu, buna ihtiyacı varmış gibi. Gözlerini kapatarak derin nefes aldı.
¤ Bir yıl önce kötü bir trafik kazası geçirdim, 2 ay komada kaldım.
Hafif öksürerek temizledi kuruyan boğazını.
¤ Uyandığımda dizimde keskin bir acı vardı. İlk bacağımın kesildiğini sandım, ama baktığımda sadece dizimin sargılı olduğunu gördüm.
Jungkook sesli iç çekerek gözlerini kızın yüzünde gezdirdi. Belli etmek istemese de dudakları titriyordu.
¤ Dizime arabanın demir kısmı dirdiği için, eklemlerim parçalanmıştı. Onarımı mümkün değildi, doktor metal parça biraz daha derine girseydi bacağımı kaybedeceğimi söylemişti.
Ellerini masanın üzerine koyarak tırnaklarını tahtaya sürttü hafiften.
¤ Dizime demir protez takıldı, aylarca ona alışmaya çalıştım. Tedavi , spor falan ve işte sonuç .
Ellerini iki yanına kaldırarak tebessüm etti burukça.
¤ İnsanların ucube gözüyle gördüğü, dizi sakat bir kız.
Dudaklarını sertçe bir birine bastırdı oğlan, ona bunu sorduğuna pişman olmuştu çoktan. Başına gelenler çok kötüydü.
Kaza, dizi , komada kalması bir de uyandıktan sonra aldığı travma. Hele insanların psikolojik baskısını saymamıştı bile.
• Ben başına gelenler için üzgünüm Tessa. Ne desem bilemedim şimdi, ama sen gerçekten güçlü bir kızsın.
Hafiften kafasını salladı Tessa. Bu lafları çok duymuştu ama bir yararı olmuyordu. Yaşamayı istememişti, elinde seçim hakkı olsa o kazada ölmeyi isterdi. Ama Tanrı onun yaşamasını istemişti, o istedikten sonra Tessa kimdi ki bu emre karşı çıksın?
¤ Boş ver Jungkook. Olan oldu işte, geçmişi anmakla bir şey düzelmez.
Ayağa kalkarak masadaki telefonunu aldı eline.
¤ Ben yüzümü yıkayıp geliyorum.
Jungkook sadece kafasını sallayarak onayladı onu.
Kız gittikten bir kaç dakika sonra gelen mesajla irkilerek , masanın üzerindeki telefonunu eline aldı.
Anna : Düşündüğümden daha kibarmışsın Jungkook.
Anna : Hoşuma gitmeye başladın, aferin böyle devam et.
Jungkook sinirli nefes vererek telefonu kapatıp fırlattı masanın üzerine.
• Aptal sürtük.
Damarlarla süslü parmaklarını koyu saçlarının içinden geçirerek, arkaya doğru tarayıp baktı yıldızlarla dolu gökyüzüne.
Tessa'ı daha fazla kandıramazdı, bir an önce şu Anna belasını bulup, sorunundan kısa süre içinde kurtulmalıydı.
Aksi taktirde bu işin sonu hiç iyi olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfiction▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook