vote ⭐ yorum!
( sınır 40 + , ve yorum istiyorum. )
.
.
.
.
.• Brontosaurus
Bir küçük, iki küçük, üç küçük dinozor.
Dört küçük, beş küçük, altı küçük dinozor.
Yedi küçük, sekiz küçük, dokuz küçük dinozor.
On küçük dinozor bebeği !Jungkook peluş oyuncak dinazoru, havaya kaldırarak Zoe'in burnunu ısırır gibi sesler çıkardı. Küçük kızın hoşuna gitmiş olacak ki, minik dudakları anında kare şeklini aldı.
• Bir de o baban kızıma bakamazsın diyordu. Kendisi seni uyutup annenin üzerine atlıyor diye, her kesi kendi gibi beceriksiz biliyor. Evet nerde kalmıştık bebeğim?
Ellerini kaplan pencesi yaparak, dizleri üzerinde yükseldi. Zoe kafasını yukarı kaldırarak amcasına baktığında, Jungkook dişlerini göstererek hırladı ona.
• Tyrannosaurus Rex Hrrrrrr!
Bir küçük - Oh hayır Zoe.Zoe'nin çığlığının ardından, ağladığını farkedince durdurdu şarkıyı. Ne olmuştu bu kıza?
• Hey, tamam tamam neden ağlıyorsun?
Zoe oyuncağını yerden alıp ona fırlattığında, Jungkook daha da şaşırmıştı.
• Zoe, ne oldu bebeğim?
Küçük kızı kucağına alarak yaşlı gözlerinden öptü. Zoe mimik elleriyle yüzünü kapatıp, kendini saklamaya çalıştığında anlamıştı Jungkook meseleyi.
• Ah anladım, ben üzgünüm bebeğim. Amca seni korkutmak istememişti hayatım.
Zoe'in ipek saçlarını okşayarak, öptü yanaklarından. Gemma derse gittiğinden, Taehyung'un da acil işi çıktığından Zoe'e bakmak için Jungkook'u çağırmışdı. Şu ana kadar her şey iyiydi ama küçük maymunun ağlaması bozmuştu durumu.
• Hadi Zoe, Jungkook amca sana muz ve bisküvi yapsın da karnını doyuralım.
Kucağındaki bebekle ilerledi mutfağa doğru. Dolaptan bir tane muz ve Zoe'in bisküvisini çıkararak tezgaha bıraktı.
• Biliyor musun hayatım? Jin hyung yani senin de büyük amcan der ki, tok karın her zaman insanı gülümsetir.
Zoe için ayrılan çekmeceyi açarak, yeşil renkli mama kasesiyle silikon kaşığını aldı.
• Baksana , annenle baban beni de evlatlık almalı. Evinizi avuç içim gibi biliyorum bebeğim. Eh tabi 7/24 burada olunca.
Zoe'i bir koluna oturtarak, diğer eliyle muzu alıp dişiyle kabuğunu soydu. Bebeğin dikkatle kendisine baktığını görünce, gülümseyip dudağında öptü.
• Şef Jeon sana ağzına layık bir mama yapacak küçük çiçeğim.
Muzun yarısından azını, iki tane de bisküviyi kaseye koyup, üzerine biraz su dökerek çatalla ezmeye başladı. Tam mama kıvamını aldığında çatalı lavaboya koyarak, önlük çıkardı.
• İşte bu, yemeğimiz hazır !
Onun neşeli sesine karşılık Zoe'de el çırparak gülmeye başlamıştı. Önlüğünü takıp tam bebek sandalyesine oturacakken, çalınan kapıyla kucağındaki bebeğe baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper of a lie ᴶᴶᴷ
Fanfic▪︎ Eger sen kendini kusur olarak görüyorsan , o zaman bil ki sen benim bu dünyada gördüğüm en güzel kusursundur. ▪︎ Jeon Jungkook