▪️єp 13

2K 178 74
                                    

vote yorum!

( sınır 40 + , ve yorum istiyorum. )
.
.
. Bu bölüm nedense içime sinmedi :(
.
.

Jungkook elini kızın yanağına koyarak, daha da yaklaştı yüzüne.

Dudakları tam kavuşacakken aniden yüzlerine çarpan serinlikle irkilip ikiside anında ayrıldı küfrederek.

• Sikeyim ne bu?

¤ Siktir bu ne?

Jungkook kolundaki ıslaklığa, parmağını sürerek burnuna yaklaştırıp kokladı.

• Oh, sadece biraymış.

Tessa barmen masasındaki peçeteyi alarak dizine  dökülen sıvıyı temizlemeye başladı.

¤ Sen ne sandın? Birinin işediğini mi?

Göz devirdi Jungkook, tabiki de öyle düşünmemişti ama yinede sarhoşlarla dolu bir ortamdan her şey beklenilirdi.

¤ Kim yaptı bunu?!

Kızın bağırmasıyla 40 lı yaşlarında bir adam elinde bira şişesiyle gülerek ona baktı.

Ne oldu bebeğim, soğuk mu geldi yoksa?

Adam yan gülüşle onun bedenini süzüp dilini dudağının üzerinde gezdirdi.

Istersen ısıta bilirim seni ?

Tessa sinirle nefes verip bardağı masanın üzerinden alarak içindeki içkiyi adamın yüzüne fırlattı.  Adamın yüzündeki pişkin gülüş anında solarken Tessa gülmüştü bu sefer. 

¤ Ne oldu, soğuk mu geldi ihtiyar?

Seni fahişe!

Adam avuç içiyle yüzünü silip sinirle kızın üzerine geldiğinden bu kez Jungkook araya girip hiç beklemeden karşısındaki adamın yüzüne sert yumruk indirdi.

Ağzının ayarı bozulmuş senin, istersen numaramı vereyim de gel arada düzelteyim.

Müzik durmuş her kes onları izlemeye başlamıştı artık.

Seni piç.

Adam kendini toparlayarak karşısındaki gence yumruk atmak istediğinden, Jungkook hızla eğilerek kolunun altından geçip ensesine dirseğini geçirdi.

• Babalık sen benim için fazla yavaşsın.

Adam sinirlenmiş olacak ki masadaki şişelerden birini alıp, sandalyeye vurarak kırılmasını sağladı. Kırık parçayı Jungkook'a doğru tutup hoş olmayan gülümsemeyle baktı ona.

Son duanı et velet.

Kendisine doğru atıldığında Jungkook çevik hareketlerle kurtulmuştur ilk hamlesinden. Delirmiş miydi bu adam, resmen canına kast ediyordu.

Kıpırdama çocuk!

Bir kez daha hamle yapacakken beklenmeyen bir şey oldu. Tessa içi dolu şişeyi eline alarak adamın kafasında parçaladı. Adam inleyerek kafasını tutup dizleri üzerine çöktü.

Sürtük! Yakalayın şunları.

Emriyle korumalar onlara doğru yaklaştığında, Jungkook hızla şaşkınca yerdeki adama bakan kızın elini tuttu.

Whisper of a lie ᴶᴶᴷ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin