פרק 6- מסרק
"אני יכול ללמד אותך להילחם בחרב. לירות בחץ וקשת ארוכה, לזרוק פגיונות איני יודע, אך אוכל ללמד אותך הגנה עצמית ולעזור לך להיכנס לכושר." אמר לוקאס לאחר ששאלתי אותו באיזה כלי נשק הוא ילמד אותי להילחם.
"בסדר. יש לי את הספר שצ'ארלי נתן לי. אני אנסה ללמוד ממנו." אמרתי בעצב כשנזכרתי בצ'ארלי. הכאב היה טרי מדי. אני מעדיפה להתרכז בנקמה המכשפים הארורים האלה.
"מצויין. ויאנג סיפר לי שליין יש ידע נרחב בכלי נשק ובטכניקות השימוש השונות בהם, תוכלי להיעזר בו. הצד החזק של יאנג הוא קסם. אני אלמד ממנו ולאחר מכן אלמד אותך, אך רק לאחר שנסיים עם לימודי הלחימה." שמחתי. זאת הייתה תוכנית טובה.
"נתקדם תוך כדי כך אל עבר הבירה. אנחנו נצטרך להיות זהירים מאוד ולכן זה ייקח לנו יותר משבוע, אנחנו נעבור בדרכים הצדדיות ודרך היער. ונצטרך להסוות את עצמנו כאשר נעצור בפונדקים. את מוכנה לזה?" המשיך לוקאס והנהנתי. אני אעשה הכל כדי שמותם של איימי וצ'ארלי לא יהיה לחינם.
***
"את צריכה להילחם כאילו הנשק הוא חלק מהגוף שלך. את צריכה להתייחס אליו כמו אל יד או רגל. ולבסוף, כשהנשק יהיה חלק ממך, הוא יעשה הכל כדי להגן עלייך." לימד אותי לוק. הוא הוריד מגבו חרב אחת עם הנדן שלה והושיט לי אותה.
"יש לי כבר חרב משלי" הזכרתי לו אך הוא חיכה בסבלנות עד שלקחתי את החרב מידיו ורק אז הוא התחיל לדבר.
"אומנם יש לך חרב, אך את צריכה להתחיל עם חרב כבדה יותר. זה נחוץ כדי שתתחזקי. בינתיים תחגרי את החרב על מותנייך ותכניסי את הנשקים אל תוך תיק הגב. אנחנו לא מתחילים להתאמן עכשיו כשאת פצועה." שכחתי לגמרי מהפציעה שלי... התלהבתי כל כך מכל מה שגיליתי, ומהעובדה שיהיה לי שותף שאני יכולה לסמוך עליו.
"בסדר..." נאנחתי.
***
לוקאס ארז במהירות את כל המחנה וטישטש את עקבות האש. המחנה היה מורכב בסך הכל משק שינה שהיה פרוס על הרצפה, מדורה והתיק הגדול של לוקאס.
אחרי שסיים לארוז ולקח את התיק שלי הוא אמר לי "תעלי." והושיט לי את ידיו.
"תסלח לי?!" נבהלתי ויצא לי קול גבוה.
"אני לא מתכוון להתעקב רק כי את רוצה להוכיח שאת גיבורה שיכולה ללכת בעצמה. אני אסחב אותך ונעצור בדרך כדי שתוכלי להתקלח. אחרי זה נעצור בפונדק ונישן שם יומיים עד שהפצע שלך יהיה במצב טוב יותר. לאחר מכן אנחנו נתחיל באימונים. בינתיים את יכולה ללמד אותי כל מיני דברים. יין אמר שאת חכמה." אמר לוקאס ואחרי הנאום הזה לא יכולתי להתווכח. פשוט תעלי ותדברי איתו כאילו שום דבר לא קרה. זה לא כיאלו יש לך בררה או אפשרות אחרת. קבלי את הסיטואציה במלואה.
YOU ARE READING
My Destiny: Warrior {hebrew}
Teen Fictionקאת'רין מעולם לא חשבה שהחיים השקטים שלה יתהפכו. רגע אחד היא ביער, קוראת את הספרים האהובים שלה, וברגע השני מנסה להיחלץ מלהבות כחולות ששורפות את אחוזת הדרקון, הבית שלה. כשהיא יוצאת משטח האחוזה ופוגשת אותו היא מבינה שהמסע שלה מתחיל. אז... שנתחיל גם אנ...