-38- Peaches and Pigs

1.3K 120 30
                                    

התקדמנו כמה דקות בשקט עד שהמפלצת הראשונה התגלתה מבין השיחים.

אני ולוק הלכנו עם ידיים שלובות כשכל אחד בידו הפנוייה אוחז חרב- אני בידי הימנית אוחזת בחרב שלי ואילו לוקאס אוחז בידו השמאלית את חרבו השמאלית מחרבותיו, זאת שחושלה באש דרקונים.

המפלצת דמתה לחזיר רק שהיו לה קרניים שבלטו בגבה ושלוש עיניים אדומות. בנוסף לכל אלה, היו לה ארבעה חיטים משנהב כמו של פיל רק הרבה יותר ארוכים, שני חיטים בצד ימין ושניים בצד שמאל. זאת הייתה מוטציה אמיתית.

"לוק... מה זה הדבר הזה?" שאלתי בשקט כשאני לא עושה תועות חדות כדי לא למשוך את צומת הלב של מוטציית-החזיר יותר ממה שכבר משכנו.

הוא עזב את ידי בעדינות ושם את אצבעו על שפתיו כדי לסמן לי להיות בשקט. שנייה אחרי זה הוא הלך באיטיות אל מוטציית-החזיר עם חרב אחת מושטת קדימה וכשהגיעה אליה חתך בתנועה מטושטשת מרוב מהירות את אחד החיטים שהיו ממוקמים ליד פיו. החזיר, שכנראה הבין שלוקאס תוקף אותו, ניסה לפגוע בו בעזרת שלושת החיטים שנותרו לו אך מצא את עצמו בלי חיטים ובלי קרניים על גבו כעבור שלוש דקות שבהן לוקאס שיחק איתו.

כנראה של לוקאס נמאס כי הוא הוציא את חרבו השנייה וקרע את גופו של החזיר לשניים. באופן בלתי צפוי בהחלט, החלקים של החזיר נספגו באדמה, כולל החיטים והקרניים שלוקאס חתך מגבו.

"אתה שיחקת איתו, לוק? זה היה נראה כיאלו שיחקת איתו." אמרתי לו במבט כועס.

"אני?" הוא אמר במבט תמים והסיט את עיניו הצידה.

"אל תשקר לי." אמרתי בכעס. אנח כועסת הרבה לאחרונה.

"מה הכיף בזה? הוא גם ככה רצה להרוג אותי..." הוא אמר ונאנח בהשלמה.

"צודק לגמרי." אמרתי וחייכתי כחורשת מזימה. הוא צדק לגמרי, הוא באמת ניסה להרוג אותנו ואני שמחה שניצחנו אותו, לא משנה באיזו דרך. יש אנשים שיגידו שאני התנהגתי באכזריות כרגע, אבל מאז שבחלק השני שבי השתחרר, מותר לי להיות כזאת מדי פעם.

הוא גיחך גיחוך לא מאמין לאחר ששמע את תגובתי אבל לשמחתי לא העיר דבר מעבר לכך.

המשכנו ללכת ונתקלנו בעוד שלושה מפלצות מהסוג של מוטציית החזיר והפעם לוקאס לא שיחק אותם ופשוט הרג אותם לאחר שראה אותם. אני עדיין נדהמת מהמהירות שלו בכל פעם שאני רואה אותו נלחם. 

החזרתי את חשבותיי אל העולם האמיתי וראיתי שגם הפעם, למרבה הפתעתי, חזירי המוטציה נספגו באדמה באופן מוזר בהחלט. לא משאירים אפילו סימן שהם היו שם. אפילו דמם נספג באדמה.

לוקאס לא אמר דבר, רק דילג מעל המקום שבו היה הדם של החזירים לפני דקה ארוכה ואני עקפתי את המקום מסביב.

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now