פרק 52- מי שרעב לא מדבר
"סוף סוף החלטת להופיע." אמרתי כשאני מסתכלת על דיאנה מתיישבת באיטיות ליד השולחן ועל כפור נכנס מתחת לשולחן וצונח לישיבה ליד רגליי.
"זה לא כיאלו אנחנו ממהרים לאן שהוא." היא אמרה, מסיטה את מבטה ממני אל לוקאס ואד, שהפסיקו לדבר מהרגע שהתיישבנו לשולחן. מקודם לא שמתי לב לכך, אבל עכשיו כשהיא אומרת את זה, שמתי לב שהשולחן היה שקט מהרגע שהתחלנו לאכול הם לא דיברו עד עכשיו.
"מה קרה אתם בשקט?" אמרתי לשניהם, אבל מפנה את השאלה אל אד בעיקר. הוא זה שמדבר יותר מבין שניהם.
"מי שרעב לא מדבר." ענה לי לוקאס שבדיוק סיים ללעוס ולידו אד הנהן נמרצות כשזווית פיו מכוסה ברוטב. לא יכולתי לעצור בעצמי והתפקעתי מצחוק.
"תנגב את זה!" אמרתי בין התקפי הצחוק שנגרמו בגלל המראה הטיפשי של אד. לוקאס הסתכל גם הוא על אד וראה את הרוטב שנייה לפני שאד ליקק אותו מזווית פיו וחייך חיוך קטן גם הוא.
"אני לא רעב יותר." אמר אד בכעס מדומה ושילב את ידיו על החזה שלו. המראה הכועס-בכיאלו שלו רק גרם לי לצחוק אפילו יותר ולבסוף הוא וויתר והצטרף לצחוקי ומיד אחר כך קם מהשולחן, הולך לקחת לעצמו מנה נוספת בזמן שאני נרגעתי לאט לאט מהתקף הצחוק שלי.
"תספרי לי על ההסוואה של קאת'רין." אמר לוקאס לדיאנה בקול קר, חוזר למצב הרציני שלו.
"אבל לוקאס, איך אתה תבין? אתה לא משתמש בקסם... דיאנה אמרה שאתה בקיא בנושא, אבל עד כמה אתה באמת יכול לדעת אם אתה לא משתמש בקסם?" שאלתי ברצינות ושיחקתי עם הפסטה שנשארה בצלחת שלי מהמנה השלישית שלקחתי.
"מי אמר שאני לא?" הרים לוקאס גבה אחת בזמן שפערתי את פי לרווחה, רק מזמינה את הזבובים להיכנס פנימה.
התעשתתי על עצמי במהירות ושאלתי אותו, "אז למה לא השתמשת בזה עד עכשיו?" שאלתי אותו בהתחכמות, מנסה להבין מתי למד להשתמש בקסם.
"זה מיותר להשתמש בקסם כדי לעשות כל דבר בחיים. אני יכול להסתדר גם בלעדיו." אמר לוקאס, מושך בכתפיו וחוזר לאכול.
"תן לי הוכחה לזה שאתה משתמש בקסם. אני לא מאמינה עד שאתה תביא לי הוכחה מוצקה." אמרתי בעצבנות, לא מקבלת את זה שלא ידעתי שהוא משתמש בקסם ולא ידעתי על זה.
"זוכרת שלוקאס זיהה את הכישוף שהצבתי על היער שלי?" שאלה אותי דיאנה, לוקחת פיקוד על השיחה שלי ושל לוקאס. הנהנתי בתשובה והיא המשיכה, "אז זאת עוד אחת מיכולותיו כמשתמש בקסם. אף אחד לפני כן לא שם לב לכישוף וחשב שהמפלצות שבתוך היער חזקות מדי. לוקאס הוא הראשון ששם לב." היא אמרה והנידה את ראשה מצד לצד, בטח היא עצובה שאף אחד לא בא לריב איתה ולהפיג את השיעמום שלה.
YOU ARE READING
My Destiny: Warrior {hebrew}
Teen Fictionקאת'רין מעולם לא חשבה שהחיים השקטים שלה יתהפכו. רגע אחד היא ביער, קוראת את הספרים האהובים שלה, וברגע השני מנסה להיחלץ מלהבות כחולות ששורפות את אחוזת הדרקון, הבית שלה. כשהיא יוצאת משטח האחוזה ופוגשת אותו היא מבינה שהמסע שלה מתחיל. אז... שנתחיל גם אנ...