-76- I'm too lazy to stop being lazy

1.3K 137 37
                                    

פרק 76- אני יותר מדי עצלן כדי להפסיק להיות עצלן

"התגעגעתי אלייך."

איך הוא מעז להגיד את זה ואחר כל להירדם כשאני הולכת להתפוצץ מרוב מבוכה. לעזאזל איתך, לוקאס! אני כל כך אדומה שאני יכולה להחליף את השמש עכשיו.

"לעזאזל." אמרתי בשקט וזרקתי את הגוף שלי על המיטה כשראשו של לוקאס עדיין על הרגליים שלי. "אני בחיים לא אצליח להירדם ככה."

"את חושבת שאני מצליחה?" ליילה נכנסה אל החדר והביעה את דעתה בגועל מופגן.

"מה, חשבתי שזה עוזר לך לישון." החלטתי להתגרות בה. "תראי איזה חתיך הוא." 

"חתיך או לא," ליילה אמרה בהיגיון, "הוא נשוי."

"אל תזכירי לי." נאנחתי אל תוך כפות ידי והיא צחקה בשקט.

"אני עוברת לחדר השני, תהנו לכם." היא קרצה ונעלמה מבעד לדלת. יחסית לילדה קטנה יש לה הרבה אומץ.

"עכשיו," פתחתי את עיניי אחרי חצי שעה של דיבורים עם עצמי. "איך לעזאזל אני הולכת לישון ככה?" 

***

"בוקר טוב!" לוקאס התמתח אחרי שינה ממושכת וחייך חיוך ענקי.

"בוקר." השבתי בשקט, בקול שהיה הפוך ממנו לגמרי.

"קאת'רין?" לוקאס תפס בפני ונגע בלחי הימנית שלי. "מה זה העיגולים השחורים האלה? לא ישנת טוב?"

"נחש בגלל מי זה." אמרתי והתנקתי מאחיזתו, גוררת את רגלי אל המקלחת לשטוף פנים ולצחצח שיניים.

"אוי, הלב שלי!" לוקאס זעק ושמעתי חבטה עמומה של גופו פוגע במיטה.

"לוקאס?" שאלתי ולא שמעתי תשובה. "לוקאס? לוקאס?!"

רצתי אליו מבוהלת כולי וראיתי אותו שוכב על המיטה ולופת את חזהו בחוזקה.

"מה קרה לוקאס?" שאלתי וטיפסתי על המיטה במהירות, מסובבת את גופו המכווץ אלי. "איפה כואב לך?"

"הלב שלי." לוקאס אמר בקול סובל. "פגעת בי כל כך."

"אוי, באמת." עזבתי אותו וקפצתי מהמיטה בזמן שהוא התגלגל מצחוק. "יש לך מושג כמה הדאגת אותי?"

"לא התכוונתי," לוקאס אמר בקול תמים, "אבל ההבעה המבוהלת שלך שווה את כל המכות שתרביצי לי." הוא התגלגל מצחוק והתחמק מבעיטה מסובבת ששלחתי לעברו.

"לא אמרת שאת הולכת להתארגן?" הוא פלט בין צחוק לצחוק וקם מהמיטה, מעביר יד בשיערו ומציג לראווה את הטבעת הנוצצת בצבע סגול על אצבעו.

"אני הולכת." אמרתי והלכתי בפעם השנייה היום לכיוון המקלחת. הוא פשוט חתול. חתול תינוקי.

***

"אימונים," לוקאס נאנח. "כמה התגעגעתי אליכם."

"תפסיק להיאנח." אמרתי בעצבנות. "אתה פשוט עושה שירות-מעריצים (Fan Service) לבנות המתלהבות האלה." סימנתי בראשי על חבורת הבנות שהתלהבה מלוקאס וכיווצתי את גבותיי בכעס.

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now