"על מה לעזאזל אתה מדבר לוק?!" שאלתי ומרוב הלם נפלה מידי חתיכת האגס שהחזקתי.
"אממ... את תכעסי עלי..." הוא אמר וכיחכח בגרונו. "יש מישהי שנמצאת בדרך לבירה, ביער שלא הרבה מכירים - או כך לפחות השמועות אומרות - והיא מכשפה מצטיינת ולוחמת שלא מהעולם הזה. הבעיה היחידה שמוזכרת בשמועות היא שהיא שונאת חברה והסתגרה מהעולם אחרי שובם של הנחשים." הסביר לוקאס והמשיך ללטף את כפור.
"ו...?" שאלתי אותו, מנסה להבין מה הפואנטה בלספר לי את המידע הזה.
"אני רוצה שנמצא אותה ושתאמן אותך בזמן שאני אכבוש את הממלכה שלי. אני לא רוצה שתסתכני." אמר לוקאס בטון החלטתי.
שתקתי.
"את מוכנה להגיד משהו?" שאל לוקאס בטון מוזר ובעיניו ראיתי דאגה ולחץ.
"בהחלט צדקת. אני כועסת עלייך." זה היה הדבר הראשון שאמרתי.
"גם אני הייתי כועס." אמר לוקאס כמי שהשלים עם גורלו.
"אני באמת כועסת, אבל... אם אני אלך אליה והיא תאמן אותי, אני מאמינה שיהיה לנו סיכוי גדול יותר לצאת בחיים מהמלחמה הזאת עם הניצחון בידינו." אמרתי והסתכלתי על כפור בריכוז. אומנם אני לא אוהבת את הקטע של להיפרד מלוקאס, אבל זאת הבחירה ההגיונית ביותר. אני תמיד בוחרת באפשרות ההגיונית.
"גם אני חושב ככה." אמר לוקאס והרים את כפור בידו והניח אותו בינינו.
"טוב, אז החלטנו ללכת לחפש אותה. כמה זמן לוקח להגיע ליער ההוא? כמה זמן אתה משער שייקח לנו למצוא את המכשפה? אתה בטוח שהיא אמיתית?" הטחתי בו שאלות אחת אחרי השנייה. עכשיו כשהרעיון התחיל לקבל צורה במוחי, האפשרויות נראות פתוחות בשבילי. סוף סוף יהיה מישהו שיעזור לי, בתקווה שנמצא אותה, כמובן.
"אמרתי לך, היער בדרך לבירה. אנחנו נגיע אליו בעוד חמישה ימים בערך. אני חושב שניתן לחיפוש אחר המכשפה יומיים בערך ואני די בטוח שהיא אמיתית... אבא שלי זרק מילה או שתיים עליה מזמן." הוא אמר, משיב על שאלותיי אחת אחרי השנייה.
"בסדר, תודה לוק." אמרתי ונאנחתי. למה הכל צריך להיות כל כך מסובך?!
"אולי נתפוס תנומה ונתחיל ללכת בעוד כמה שעות?" שאל לוקאס בפיהוק.
"עכשיו רק צהריים!" צעקתי עליו והמשכתי להאכיל את כפור אחרי שהפסקתי בזמן שדיברתי עם לוקאס.
"אז מה?" הוא אמר בקול מקניט והרים גבה. "זה בדיוק הזמן לשנת הצהריים." הוא המשיך בגיחוך מעצבן להפליא.
"אין בעיה." סובבתי את גבי אלי ומשכתי את התיק כדי שישמש לי ככרית ומשכתי את כפור אלי ונרדמתי כעבור שתי שניות.
***
"את מודעת לזה שצחקתי איתך, נכון?" זה המשפט הראשון ששמעתי מלוקאס ברגע שהתעוררתי.
YOU ARE READING
My Destiny: Warrior {hebrew}
Teen Fictionקאת'רין מעולם לא חשבה שהחיים השקטים שלה יתהפכו. רגע אחד היא ביער, קוראת את הספרים האהובים שלה, וברגע השני מנסה להיחלץ מלהבות כחולות ששורפות את אחוזת הדרקון, הבית שלה. כשהיא יוצאת משטח האחוזה ופוגשת אותו היא מבינה שהמסע שלה מתחיל. אז... שנתחיל גם אנ...