פרק 50- מהפכה מחשבתית
"אז, דיאנה, בשביל מה היה נחוץ האיום לשבור את ידי הימנית?" שאלתי אותה, חסרת סבלנות בגלל הריח של האוכל שגרם לי להיות רעבה.
"בכדי שתתעצבני עלי במקום להיות קיטשית עם הפרחח." אמרה דיאנה וצחקה, כמעט נחנקת ממה שאכלה.
הזעפתי את פני לעברה והיא השתעלה והמשיכה לחייך אחרי שיצאה מכלל סכנה.
"סיפרת לו כבר?" שאלה אותי דיאנה על האקדמיה למכשפים. הנדתי בראשי לשלילה והיא כיווצה את עיניה והביטה בי עם מבט של 'למי את מחכה?'
"אחר כך." אמרתי לה והסתובבתי לכיוונו של אד, במטרה לשנות את נושא השיחה. עכשיו יכולתי לחשוב סוף סוף בצלילות. לא ראיתי את לוקאס חצי שנה והמוח שלי יצא לחופשה של שעה ברגע שהוא ראה אותו. עכשיו חזרתי לעצמי, וכמובן שאני עצבנית עליו בגלל שהוא קרא לי עגבניה. 'אני לא ירק! אני לא אאכל!' קאת'רין קטנות הלכו בראשי עם שלטים כשהן צועקות את המשפט הזה. הוא גורם לי להשתגע, לוקאס הזה. אני אפילו מדמיינת שיש בתוך הראש שלי קאת'ריניות קטנות שמנהלות מהפכה. עדיף להפסיק לחשוב וזהו.
"קאת'רין...?" שמעתי קול קורא לי והתנערתי ממחשבותיי.
"כן?" עניתי בבלבול. שכחתי איפה אני נמצאת.
"קראתי לך כבר כמה פעמים." שמעתי את אד אומר בדאגה, את לוקאס מסתכל עלי בגבות מכווצות, את כפור מסתכל עלי עם דאגה בעיניו ואת דיאנה, אוכלת כמובן.
"אה, לא שמתי לב. סליחה..." אמרתי וניערתי את ראשי כמה פעמים כדי לחזור למציאות.
לוקאס התחיל להראות משועשע ושמעתי עת דיאנה נוחרת מרוב צחוק. תודה על התמיכה, דיאנה. רואים שאי אפשר לסמוך עליה.
"אז מה רצית לשאול?" שאל אותי אד והביט בי בפנים רציניות, עדיין לא בטוח שאני בסדר.
"אה, נכון... אתה פגשת את כפור פעם?" שאלתי אותו והוא הנהן בזמן שאמר, "במסדרונות ליד לוקאס מדי פעם, אבל לא ידעתי שקוראים לו כפור."
הנהנתי בהבנה והמשכתי להסביר לו עת המצב. "אני ולוק הם ההורים המאמצים שלו, זה לא שילדתי אותו או משהו בסגנון..." אמרתי במבוכה, מרגישה את פניי מתחממות. עכשיו כבר לוקאס התחיל לחייך וגם אד התחיל לצחוק, "גם לא חשבתי ככה." הוא אמר ונאנחתי בהקלה.
לאחר שאד נרגע מצחוקו, ישבנו כולנו לשולחן ואכלנו. מבלי ששמתי לב, אולם האוכל התחיל להתרוקן, אבל בקרב הקבוצה שלנו, כולם דיברו עם כולם, אבל אני ולוקאס ישבנו אחד ליד השנייה ואני סיפרתי לו את כל מה שעבר עלי. כשהגעתי לקטע שדיאנה אימנה אותי לקרוע מחוכים לוקאס לא הפסיק לצחוק וזה זיכה אותו בכמה מבטים מופתעים מצדו של אד. כנראה שהוא באמת מתנהג אחרת כשהוא לא לידי.
YOU ARE READING
My Destiny: Warrior {hebrew}
Teen Fictionקאת'רין מעולם לא חשבה שהחיים השקטים שלה יתהפכו. רגע אחד היא ביער, קוראת את הספרים האהובים שלה, וברגע השני מנסה להיחלץ מלהבות כחולות ששורפות את אחוזת הדרקון, הבית שלה. כשהיא יוצאת משטח האחוזה ופוגשת אותו היא מבינה שהמסע שלה מתחיל. אז... שנתחיל גם אנ...