-23- Death Trance

1.5K 145 19
                                    

"אנחנו הולכים, עכשיו." אמר לוקאס אחרי שנשמעה הצעקה מקצה המסדרון של המרתף.

הוא אחז בידי ומשך אותי אחריו אל המשך המסדרון.

סובבתי את ראשי כדי להסתכל על המקום שממנו הגיעה הצעקה ומיד אחרי שהסתובבתי שמעתי קול מחליא של שבירת עצם ואחריו לוקאס התמוטט.

"לוקאס? לוקאס!" אמרתי בבהלה, כבר לא עניין אותי מי שומע אותי.

"אתה בסדר? לוקאס?!" בשלב הזה כבר צעקתי אליו.

"תרגעי קייט. אני בסדר. תתרכזי באויב." הוא אמר בקושי והצביע עם ראשו אל עבר המכשף עם החץ וקשת המכשפים גם הם.

"זה... הוא פגע בך?" שאלתי את לוקאס ולאחר מכן הסתכלתי על רגלו וראיתי חץ שחור תקוע ברגלו ועשן שחור יצא מהפצע.

לעזאזל עם המכשפים האלה! הם תמיד פוגעים באנשים ועכשיו הם מעזים לפגוע בלוקאס?!

זה בלתי נסלח.

הרגשתי את הדם שלי מתחיל לרתוח והוצאתי את החרב שלי מנדנה שהיה תלוי על מותניי.

'קייט! תרגעי, את עדיין לא מוכנה! אם את תסתערי על האויב סתם ככה את תפגעי!' צעק עלי יין בתוך ראשי.

'יש לך דרך אחרת? דרך שבעזרתה נוכל להוציא מכאן את לוקאס ולטפל במכשף הזה?! אני לא רוצה שהוא ימות! תסתכל עכשיו, רואה מישהו שמחזיק מעמד עוד הרבה זמן? אני קראתי את ספרי הרפואה שנתנו לי ואני יודעת לזהות בן אדם שהולך להתעלף!' צעקתי בתוך ראשי והוצאתי את כל התסכול שלי על יין.

'אני מבין קייט. אם אין לך ברירה אלא לעשות משהו יש דבר אחד שאת כן תוכלי לעשות במצבך...' אמר יין בטון מובס ורגוע יותר.

'והוא...?' שאלתי בקוצר רוח. אין לי זמן, העננה השחורה שיצאה מהפצע של לוקאס גדלה.

'אם תיכנסי למצב טראנס, אני אוכל להראות לך איך להשתמש בחרב הזאת כמו שצריך. יש רק בעיה אחת, אם הרגשות שלך יצאו משליטה ואת לא תוכלי לשלוט בהם בזמן טראנס המוות את תמותי, כפי שמרמז השם- מכיוון שהטראנס מעצים את היכולות שלך ונותן לאחרים דרך פשוט אך מסוכנת בהחלט לעזור לך, הסיכויים שתשתמשי בקסם גדולים, ואם תשתמשי בקסם- הגוף שלך ככל הנראה לא יעמוד בזה בלי הכשרה מתאימה...' אמר יין בנימה קודרת.

לא מעניין אותי מה זה ייקח. אני צריכה להציל את לוקאס כמו שהוא הציל אותי גם אם זה יהרוג אותי. לא הייתי פה אם הוא לא היה מוצא אותי, ועכשיו אני צריכה להחזיר לו טובה.

'איך אני נכנסת לטראנס המוות הזה?' שאלתי אותו.

'אז זה הולך כך- את צריכה להגיע למקום שבו את הכי בטוחה, בדיוק לאן שאת הולכת כשאת מזמנת אותי. הגעת לשם?' שאל אותי יין.

חשבתי על הבית בפעם השנייה היום. על ההרגשה החמימה שאתה מרגיש כשדברים ואנשים מוכרים עוטפים אותך בנוכחות שלהם.

My Destiny: Warrior {hebrew}Where stories live. Discover now