פרק 73- הרמה השנייה
-כעבור חודשיים-
"את מוכנה קאת'רין?" מורטימר קרא לעברי בזמן שהכנתי את התלבושת שלי. כרגע אני ברמה השלישית. מורטימר עשה עבודה מעולה.
"כן, אני רק אלבש את המדים ואבוא."
בכל אחד מחמשת הרמות הראשונות יש מספר מוגבל של אנשים שיכולים לעבור והמנצחים נקבעים על פי קרבות. ליילה ברמה החמישית, שתי רמות מאחורי. היא חלמה בחצי מהשיעורים על דניאל, זה ההסבר היחידי.
הגעתי לרמה החמישית מוקדם יותר ממה שציפיתי, לפני חודש. בקרבות שהיו לפני שבועיים עליתי לרמה השלישית. כן,כן, שתי רמות בבת אחת.
אחרי שני הקרבות האלה לא יכולתי להמשיך יותר, למרות שרציתי לעלות לרמה השנייה כי היום, זאת תהיה ההזדמנות היחידה לעלות לרמה הראשונה. רק במשחקי רבעון אפשר לעלות לרמה הראשונה.
"דניאל." קראתי אליו אחרי שיצאתי לבושה במדים השחורים של הקרב. הם מבודדים חום וקור, שלא יהיו פגיעות רציניות מדי במהלך הקרב. אם יהיו מקרי מוות באקדמיה זה לא יהיה טוב, אחרי הכל, יש להם שם לשמור עליו.
"מה יש, קאת'רין?" הוא שאל בחוסר סבלנות. הוא מתכוון לעלות לרמה הראשונה היום. אין פלא שהוא לחוץ.
"איפה השרשרת שלי?"
"לא אצלי." הוא ענה והלך.
"היי!" צעקתי אחריו אבל זה היה כבר מאוחר מדי. הוא הלך.
"תקולל, דניאל הארור." מלמלתי לעצמי והלכתי לחדר המתמודדים. כל פעם שאני נכנסת לחדר הזה אני נזכרת בפעם ההיא שלוקאס התעקש להילחם בזירה ובהתפרקות הפתטית שלי שם.
כשקראו בשם שלי, לא נבהלתי. אומנם זה קרב שאפשר להשתמש בו גם בכוח פיזי, אבל לוקאס ודיאנה הזהירו אותי כמה פעמים שלא לחשוף יותר מדי כוח בלי סיבה משמעותית לכך. אני אשתדל לענות לבקשתם ולא לעשות בעיות.
"...אז, סדר היום שלנו ילך כך-" נשמע קולו של המנחה מרמקולים מכושפים שריחפו מעל הקהל. "הקרבות של הרמה השלישית, הרמה השנייה ולאחר מכן הקרב עם הבוס הגדול, קרבות הרמה הראשונה."
"קיבלתי." אמרתי בשקט לעצמי בתגובה לדבריו של המנחה והאצתי את צעדיי לכיוון חדר המתמודדים בקרבת הבמה. חדר מספר שלוש, לרמה השלישית.
"קאת'רין." מורטימר צץ לידי לפתע והתאים את קצב הצעדים שלו לשלי. "תזכרי, נסי להשתמש בכמה שפחות אנרגיה בקרבות הראשונים." הוא הזכיר לי ומסר לי בקבוק מים.
"אשתדל." עניתי לו ולקחתי את הבקבוק מידו המושטת.
"תזכרי שקסם הוא לא הכל." הקול שלו רציני עד מוות. "גם מכות פיזיות מתקבלות כניצחון."
YOU ARE READING
My Destiny: Warrior {hebrew}
Teen Fictionקאת'רין מעולם לא חשבה שהחיים השקטים שלה יתהפכו. רגע אחד היא ביער, קוראת את הספרים האהובים שלה, וברגע השני מנסה להיחלץ מלהבות כחולות ששורפות את אחוזת הדרקון, הבית שלה. כשהיא יוצאת משטח האחוזה ופוגשת אותו היא מבינה שהמסע שלה מתחיל. אז... שנתחיל גם אנ...