Rozdział 1

1.1K 44 73
                                    

Pov. Ewron

Wstałem dziś trochę wcześniej z powodu iż miałem lekcje na 7:30.
Jak to ja poszedłem do łazienki by się odświeżyć i umyć zęby.

Przygotowałem swoje śniadanie, którym tradycyjnie były kanapki z serem, wziąłem plecak i wyszedłem z domu.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Wszedłem do szkoły szybkim krokiem, przebrałem buty i skierowałem się do sali, w której mam pierwszą lekcje.

Zajebiście nie dość, że matematyka to jeszcze w znienawidzonej sali.

Wbiegłem do klasy sekundę przed dzwonkiem i dosiadłem się do mojego przyjaciela.. A właśnie, co do niego.

Krystian był moim przyjacielem można rzec, że od zawsze. Znamy się odkąd razem z rodzicami przeprowadziłem się na jego dzielnice w wieku 6 lat. Zawsze wspieraliśmy siebie nawzajem, za to jestem mu bardzo wdzięczny i nie zamieniłbym go na nikogo innego.

Porozmawiałem z nim jeszcze trochę, gdy do sali weszła wszystkim znana i znienawidzona nauczycielka..

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Była to Pani Maciejczak. Nikt nie wie z jakiego powodu każe mówić do siebie po nazwisku a nie zwykłe "proszę Pani" Ale każdy już się do tego przyzwyczaił.

Lekcja mijała dość zwyczajnie. Wszyscy albo przepisywali jakieś zaklęcia z tablicy, albo rozmawiali z osobą z ławki.
Szczerze? Nienawidziłem mojej klasy, oczywiście oprócz Krystiana. Był on jedyną normalną osobą pośród tego zwierzyńca. Reszta zbytnio mnie nie obchodziła, lecz sądząc po nich ja też nie wiele dla nich znaczyłem.

Od zawsze jestem osobą "w ukryciu". Nienawidzę mówić o sobie dużo, gdyż wiele razy byłem wyzywany i niszczony psychicznie przez osoby, którym zaufałem. Można powiedzieć, że wiele przeżyłem i przez to już od około 2 lat trzymam się gdzieś z tyłu lub na zboczu.

Są też inne powody tego. Na przykład moja orientacja.. Jestem homoseksualny i niestety się tego wstydzę. Kiedyś pewien chłopak ze starszej klasy dowiedział się o tym i gnębił mnie ale zapłaciłem mu za milczenie i nikt więcej nawet o tym nie pomyślał. Na razie przynajmniej nie mam nikogo na oku, bo ludzie płci męskiej są też naprawdę dziwni, szczególnie w mojej szkole. A i tak teraz wolałbym zająć się nauką niż związkami, bo jak tak dalej pójdzie to nie zdam do następnej klasy i z kim wtedy Krystian będzie się codziennie śmiał, rozmawiał na lekcji, przytulał?

Przytulał.. No właśnie wiele ludzi uważa to za głupie ale jest to nasz sposób okazywania wsparcia. Lubimy się przytulać by poczuć współczucie drugiej osoby, więc jest to tylko przyjacielskie.
Z resztą Krystian jest hetero, chociaż kiedyś coś tam mowił, że mógłby być z chłopakiem, ale to stare czasy.

Z zamyśleń wyrwał mnie dzwonek na przerwę. O dziwo jędza mnie dziś nie spytała więc jest sukces.
Spakowałem książki i razem z Krystianem poszedłem w stronę sali od fizyki.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

No hejka! To moja pierwsza książka więc naprawdę może być jednym wielkim shitem. Pierwszy rozdział jest trochę nudny ale myślę, że późniejsze będą o wiele ciekawsze..

Życzę miłego dnia / nocy :)

~~438 słów

Jesteś pewien? || Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz