Rodział 15

353 27 71
                                    

Kolejny z pozoru nudny dzień. Właściwie mam już dość tego wszystkiego. Chcę jebnąć i wyjechać w Bieszczady.
Życie od razu stałoby się łatwiejsze.

Nie ma co opowiadać. Zrobiłem wszystko to co robię rano. Jeszcze niechętnie musiałem się spakować i przebrać.

Oczywiście trzeba było nałożyć tonę perfum i dezodorantu, by nie było, że się nie myję.

Droga do szkoły była taka jak zawsze. No może oprócz tego, że tak mi się nie chciało żyć, więc oczywiście byłem spóźniony.

Ale jebać i tak pierwsza była matematyka, więc co mi szkodzi.

Zauważyłem, że zbliżam się do szkoły, więc tym razem szybszym krokiem do niej wszedłem.

W momencie przebierania butów usłyszałem dzwonek, więc na totalnym speedzie przebrałem buty i pobiegłem do klasy.

Jak zwykle cała klasa się ze mnie śmiała, oraz dostałem uwagę od Maciejczak. Szmata.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Była ostatnia lekcja, czyli jest to polski. Myślałem, że już nic mnie dzisiaj nie zadziwi, a jednak.

[Np- nauczycielka polskiego]

Np- A właśnie, poczekajcie chwilę. Mam dla was informację.

Mianowicie Pani Dyrektor postanowiła zrobić odpoczynek dla klas i nasza klasa jest na pierwszym miejscu.

Oznacza to, że jedziemy na pięciodniową wycieczkę do Gdańska. Jednak to nie koniec.
Będziemy też w Toruniu, oraz Sopocie.

Do jutra potrzebuję informacji kto z was jedzie, także proszę się streszczać.

Dziękuję za uwagę, możecie już wracać do domów

Niezbyt cieszyłem się z tej informacji. Raczej nie lubię nowych miejsc, ale wiem, że zapewne Krystek będzie chciał żebyśmy pojechali.

Chyba się nie myliłem, bo wychodząc z klasy zaczepił mnie któżby inny niż on.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Siemkaa! Przepraszam, że tak mało słów :v Ale bardzo chciałam coś wstawić tylko żee
No się przeziębiłam i nie mam siły na więcej.

Ale ale + jest taki, że się w ciul cieszę, bo wreszcie przyszła mi gitara i mogę iść na lekcje pog?

A co tam u was? Jak się trzymacie?

Miłego dzionka albo nocki <3 kc

                                                   

                                                        ~~249 słów

Jesteś pewien? || Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz