Rozdział 14

408 27 81
                                    

Zdziwiłem się tym co do mnie powiedział, lecz wiedziałem, że nie mogę teraz tego zjebać.

E- Też cię kocham Kamil. Już od pewnego czasu czuję, to samo co ty

Nie jesteś tylko zwykłym przyjacielem. Jesteś cudowną osobą, z którą chcę przeżyć większość jak i całe swoje życie.

Po prostu cię kocham..

Zapadła cisza. Oboje nie byliśmy pewni tej decyzji. Było to trudne, bo w końcu do niedawna jeszcze byliśmy przyjaciółmi, którzy chyba za bardzo bali się mówić o swojej orientacji. I tym bardziej uczuciach.

E- Krystian.. Może warto spróbować?

K- Kamil ja nie wiem.. Chciałbym, ale nie mam pojęcia czy to wyjdzie.

E- Obiecuję, że będziesz bezpieczny.. Już na zawsze, dopóki będziesz ze mną.

K- Może i masz rację, chyba warto spróbować.

Oboje baliśmy się bycia zranionym. Mieliśmy za sobą już wiele nieprzyjemnych sytuacji związkowych, które weszły nam mocno na psychikę.

Jednak ja wiedziałem, że nie mogę zmarnować tej szansy. W końcu więcej może jej nie być..

E- Więc.. Czy chciałbyś zostać moim chłopakiem?

K- Jasne, że tak, ufam ci zawsze, więc zaufam i teraz.

Nie wiedziałem czy dobrze robię, ale go pocałowałem.

Nie trwało to długo, lecz dla mnie było to najcudowniejsze uczucie  jakie mogłem sobie w tym momencie wymarzyć.

K- Heh.. Nigdy nie całowałem się z chłopakiem..

E- Wiesz ja też nie.. Ale warto próbować nowych rzeczy..

K- Prawda.. Wiesz co ja już będę uciekać do domu. Spotkamy się jutro.

E- To do zobaczenia, kocham cię!

K- Ja ciebie też heh!

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Reszta dnia nie minęła ciekawie, Zresztą jak zwykle.
Byłem szczęśliwy, że wreszcie miałem osobę, która odwzajemnia moje uczucie.

Krystian jest naprawdę cudowny i nie wyobrażam sobie kogoś innego zastępującego go. Jego się po prostu nie da zastąpić.

Jest takim moim oczkiem w głowie, którego już nigdy nie pozwolę skrzywdzić..

Nie miałem dzisiaj już ochoty na nic. Chciałem zacząć grać w grę, ale moja cała głowa była zapełniona myślami o Krystianie, dlatego sobie ją odpuściłem.

I z jakże cudownymi myślami, o najcudowniejszej osobie, położyłem się na łóżku, dosłownie na chwilę, bo miałem się jeszcze umyć.

I tak nie miałem pojęcia co było na lekcjach więc nie miałem nic do odrobienia. Zapewne napiszę do jakiejś kujonki z klasy i poda mi wszystkie lekcje. Łatwizna.

Los chciał niestety, że myślałem o wiele za długo i po prostu usnąłem.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Witam ponownie! To już drugi i ostatni rozdział dzisiaj. No co ja tu mogę powiedzieć Kamilek jest z Krystianem. W końcu ruszyli dupy, bo już sama się irytowałam ile to trwa.

Ponownie miłego dnia lub nocki <3

                                                        ~~378 słów

Jesteś pewien? || Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz