Rozdział 13

367 31 71
                                    

K- Ja chyba wiem kto to był.. Wydaję mi się, że to Antek ********.

Kiedyś zaszedł mi za skórę, a ja jemu i się odgrywa..

P- Dobrze, porozmawiam z nim o tej sytuacji. Jeżeli będę pewna, że to on, będziemy skazani na wyrzucenie go z naszej szkoły.

K- Jasne.. Dziękuję bardzo za pomoc, a i jeszcze jedno. Mogę się zwolnić? Nie mam siły brać dziś udziału w lekcjach.

P- Oczywiście, że masz prawo się zwolnić, ale nie możesz wracać sam do domu.

E- Ja mu pomogę. Akurat mieszkamy dość blisko siebie, a i tak dzisiaj nie ma żadnych ważnych lekcji.

P- Na takie coś mogę się zgodzić. To wy idźcie do szatni się przebrać i szybko do domu, a ja lecę, bo już jestem potrzebna gdzie indziej. Pa dzieciaki.

E- Do widzenia

K- Do widzenia prze Pani.

Poszliśmy do szatni, przebrać się w inne buty i wrócić do domu.

Mam szczęście, że była pielęgniarka i nie muszę sam go opatrywać. Wtedy zapewne zakończyło by się to porażką.

Wyszliśmy ze szkoły i wracaliśmy tą samą ścieżką co zawsze.

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Nagle  zaczął się dziwnie zachowywać. Widniał u niego stres? Sam nie wiem jak to nazwać.

E- Krystian coś się stało?

K- Nie nie, spokojnie nic mi się nie dzieje, tylko ja muszę ci się do czegoś przyznać..

E- W takim razie zamieniam się w słuch.

K- Kamil.. Ja cię po prostu kocham.

Wszystkie te lata, które razem przeżyliśmy. Wszystkie dni spędzone w śmiechu i byciem po prostu sobą..

Od zawsze pomagasz mi we wszystkim. Byłeś przy mnie kiedy potrzebowałem cię najbardziej, a ja starałem się być przy tobie gdy ty tego potrzebujesz.

Dla ciebie staram się być najlepszą wersją siebie, by nie sprawiać ci przykrości. Byś cieszył się, że ja również jestem szczęśliwy.

Mam dość mówienia o tobie jako o zwykłym przyjacielu, gdy czuję zupełnie coś innego. Coś co nie daję mi żyć bez ciebie.

Naprawdę mi na tobie zależy i niewyobrażalne jest dla mnie życie bez ciebie.. Możesz w tym momencie uciec, możesz mnie zwyzywać. Mam w to szczerze wywalone..

Po prostu chcę byś wiedział, że ja naprawdę cię kocham..

W tym momencie zamarłem..

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Ohoho.. To się teraz podziało. Ale, że Krystian się pierwszy przyznał?

Wychodzi na to, że Kamil to tchórz niestety..

Ale ale, mimo iż znowu krótko, to możliwe, że dziś pojawi się jeszcze jeden rozdział by nie było życia w niepewności.

Chociaż polsaty są super.

A teraz miłego dnia / nocki <33




                                                     ~~353 słowa

Jesteś pewien? || Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz