Rozdział 11

384 27 30
                                    

Obudziłem się i jak zwykle było za wcześnie. Godzina 6:28, a ja już nie śpię? Cudownie.

Przeszedłem przez tą cudowną poranną rutynę, jaką było umycie się, oraz wyszczotkowanie zębów. Do tego zrobienie śniadania i ruszenie do szkoły. Zupełnie nic niesamowitego.

Wszedłem do szkoły i zauważyłem bójkę dwóch chłopaków. Z początku chciałem to olać i pójść do klasy, lecz kątem oka zauważyłem pośród nich.. Krystiana?

Nie miałem bladego pojęcia czy powinienem coś robić, więc pozostało mi  w strachu o zdrowie przyjaciela, patrzeć na ich bójkę.

Właściwie to zauważyłem, że na Krystianie zależy mi o wiele bardziej niż kiedyś.
Z czasem dopuszczałem do siebie myśl iż mógłbym być w nim zakochany..

Naprawdę jestem zagubiony, bo uświadomienie sobie uczuć do osoby, którą znasz od lat jest dość zwariowane?

Nagle stanął przede mną Krystek. Przeraziłem się, bo miał podbite oko.

K- Czeeeść

E- Jezus co ty odwaliłeś? Po co ty się w ogóle z nim biłeś? Nie rozumiem.

K- Wyluzuj, to tylko mały zgrzyt. A jako iż on chciał to wyjaśnić to zaproponowałem bitkę. Oczywiste, że przegrał. Ze mną wygrać się nie da ha.

E- Ty się kiedyś wpakujesz w coś z czego nie wyjdziesz mówię ci.. Poza tym, musimy iść z tobą do pielęgniarki. Przecież nie będziesz chodził z tak widoczną raną...

K- Oj tam, nie przejmuj się Kamilku. Ja znajdę rozwiązanie na wszystko, masz moje słowo.

Czekaj kurwa, czemu on powiedział do mnie Kamilku? To dość dziwne, ale czy warto się nad tym zastanawiać? Chyba wątpię.

E- Jasne, będę pamiętać..

Nagle podbiegł do nas wróg Krystiana, dobrze wiedziałem jakie ma zamiary..

E- KRYSTIAN UWAŻAJ!..

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Heyoo! Dziś znowu stosunkowo bardzo krótko jak na moje rozdziały, ale powiedzmy, że dziś się dzieje i to o wiele za dużo.

Z góry chciałabym podziękować za te wyniki. W pewnym momencie ta książka była aż #39 w nexe.

Wielkie dzięki serio, bo to jaką daje mi to radość jest po prostu nie do opisania.

I co? Nic więcej nie dodam, także tradycyjnie tumdum...

Miłego dnia albo nocy <3

                                                     ~~263 słowa

Jesteś pewien? || Nexe x EwronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz