Intro

1K 37 4
                                    

Unicode

ကြွယ်ဝ ချမ်းသာလွန်းတဲ့ မိသားစုတေမှာ မွေးဖွားလာခဲ့တဲ့ ကောင်လေး 2ယောက် ......

1ယောက် ကို 1ယောက် အနိုင်ယူလိုစိတ်တေနဲ့ ယှဥ်ပြိုင်ရင်း......

2ဖက်မိဘတေ အတင်းပေးစားလို့ လက်ထပ်လိုက်ရတဲ့အခါ..........

သူတို့ 2ယောက်ရဲ့ 1ယောက်ပေါ် 1ယောက် အနိုင်လိုချင်စိတ်တေက ချစ်ခြင်းမေတ္တာအဖြစ် ပြောင်းလဲ သွားနိုင်ပါ့မလား........

Tay - ဘယ်တော့မှ ငါ့ဘက်ကနေစပြီး ကွာရှင်းပေးမှာ မဟုတ်သလို အလျော့လဲ ပေးမှာမဟုတ်ဖူး.........

New- မင်းသာ ကွာရှင်းမပေးဘူးဆိုရင် မင်းကွာရှင်းချင်လာတဲ့အထိ မင်းကို စိတ်ဒုက္ခတေပေးပြမယ်.......

အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်းတေရဲ့ ပြိုင်ဆိုင်မှုကနေ အချစ်အဖြစ် ပြောင်းလဲသွားအောင်.........

Support ပေးတဲ့ ကောင်လေး 2ယောက်ကကော 1ယောက်နဲ့ 1ယောက် ချစ်နေမိကြတယ်ဆိုတာကို.........

သူတို့ 2ယောက်ရဲ့နှလုံးသားက လက်ခံပေမဲ့ .........

1ယောက်နဲ့ 1ယောက် ဖွင့်ပြောဖို့ကို တွန့်ဆုတ်နေကြအုံးမှာလား.......

Off - မင်းချစ်သူက ယောကျာ်းလေး ဖြစ်နေရင်ကော မင်းသူနဲ့ official တွဲမှာလား ........

Gun- မင်းမေးတဲ့ ဒုတိယမေးခွန်းအတွက် အဖြေကို ငါဝေခွဲရခက်နေတယ်.........

***********

Tay New Off Gun Fan Fiction လေးပါနော်

ဖတ်မဲ့သူရှိရင် တင်ပေးပါ့မယ်နော်

မရှိရင်တော့ မတင်တော့ပါဘူး😁

#polca #babbi

Zawgyi

My Dear competitor

ႂကြယ္ဝ ခ်မ္းသာလြန္းတဲ့ မိသားစုေတမွာ ေမြးဖြားလာခဲ့တဲ့ ေကာင္ေလး 2ေယာက္ ......

1ေယာက္ ကို 1ေယာက္ အနိုင္ယူလိုစိတ္ေတနဲ႕ ယွဥ္ၿပိဳင္ရင္း......

2ဖက္မိဘေတ အတင္းေပးစားလို႔ လက္ထပ္လိုက္ရတဲ့အခါ..........

သူတို႔ 2ေယာက္ရဲ႕ 1ေယာက္ေပၚ 1ေယာက္ အနိုင္လိုခ်င္စိတ္ေတက ခ်စ္ျခင္းေမတၱာအျဖစ္ ေျပာင္းလဲ သြားနိုင္ပါ့မလား........

Tay - ဘယ္ေတာ့မွ ငါ့ဘက္ကေနစၿပီး ကြာရွင္းေပးမွာ မဟုတ္သလို အေလ်ာ့လဲ ေပးမွာမဟုတ္ဖူး.........

New- မင္းသာ ကြာရွင္းမေပးဘူးဆိုရင္ မင္းကြာရွင္းခ်င္လာတဲ့အထိ မင္းကို စိတ္ဒုကၡေတေပးျပမယ္.......

အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္းေတရဲ႕ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈကေန အခ်စ္အျဖစ္ ေျပာင္းလဲသြားေအာင္.........

Support ေပးတဲ့ ေကာင္ေလး 2ေယာက္ကေကာ 1ေယာက္နဲ႕ 1ေယာက္ ခ်စ္ေနမိၾကတယ္ဆိုတာကို.........

သူတို႔ 2ေယာက္ရဲ႕ႏွလုံးသားက လက္ခံေပမဲ့ .........

1ေယာက္နဲ႕ 1ေယာက္ ဖြင့္ေျပာဖို႔ကို တြန့္ဆုတ္ေနၾကအုံးမွာလား.......

Off - မင္းခ်စ္သူက ေယာက်ာ္းေလး ျဖစ္ေနရင္ေကာ မင္းသူနဲ႕ official တြဲမွာလား ........

Gun- မင္းေမးတဲ့ ဒုတိယေမးခြန္းအတြက္ အေျဖကို ငါေဝခြဲရခက္ေနတယ္.........

***********

Tay New Off Gun Fan Fiction ေလးပါေနာ္

ဖတ္မဲ့သူရွိရင္ တင္ေပးပါ့မယ္ေနာ္

မရွိရင္ေတာ့ မတင္ေတာ့ပါဘူး😁

#polca #babbi

My Dear Competitor💙💚 ( Completed) Where stories live. Discover now