Part 12

220 33 29
                                    

မနက်ပိုင်းမဂ်လာပွဲ ပြီးတာနဲ့ Tayတို့ 2ယောက်မိဘတေကို ကန်တော့ပြီး New အခန်းထဲကို လာခဲ့ကြတယ်......

အခန်းထဲရောက်တော့ Tayက သူ့အခန်းလိုလိုနဲ့ ကုတင်ပေါ်သွားကာ ခြေပစ်လက်ပစ် အိပ်နေတယ်.....

Newလဲ မဂ်လာပွဲမှာ အရမ်းပင်ပန်းထားတာကြောင့် Tay လုပ်သမျှ ဘာမှမပြောတော့ဘဲ ဆိုဖာပေါ်မှာ ဝင်လှဲပြီး အိပ်နေလိုက်တယ်........

Tayတစ်ယောက် သူ Newကုတင်ပေါ်မှာ ပိုင်စိုးပိုင်နင်းနဲ့ တက်အိပ်နေတာကို Newက ဘာမှ မပြောဘဲ တိတ်ဆိတ်နေတာကြောင့်.......

ပက်လက်လှဲနေရင်း Newကို လိုက်ရှာကြည့်လိုက်တော့ Newက ဆိုဖာပေါ်မှာ အိပ်နေတာကြောင့်...

အာ.....အသံမကြားပါဘူးလို့ မှတ်တယ် သူကဆိုဖာပေါ်မှာ အိပ်နေတာပဲ..........

သူလဲပင်ပန်းနေတာဆိုတော့ ဆိုဖာပေါ်မှာ အိပ်တာ သက်သောင့်သက်သာရှိမှာ မဟုတ်ဖူး......

Tayလဲ အိပ်နေရာက ထလာပြီး Newအိပ်နေတဲ့ဆီကို သွားလိုက်ကာ ဆိုဖာရှေ့ ဒူးထောက်ကာထိုင်လိုက်ပြီး......

အိပ်နေတာလေးက ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ ကလေးလေးကျနေရောပဲ......

အသားအရေလေးက ကြည်လင်နေတာပဲ မိန်းကလေးတေတောင် သူ့လောက် ကြည်လင်မယ်မထင်ဘူး.....

မိန်းကလေးတေ ကြည်လင်လဲ skincare လို့နေမှာပဲ သူကတော့ skincare မှာ မဟုတ်လောက်ဖူး...
( အေးပေါ့ဟယ် )

အဲ...ဒါနဲ့ သူအိပ်နေတာက ဘာလို့နှုတ်ခမ်းလေးဆူထော်နေရတာလဲ........

နဖူးပြင်ပေါ်မှာ ကျနေတဲ့ ဆံသားတေကလဲ နူးညံံ့ပျော့ပျောင်းမဲ့ပုံပဲ.........

Tay တစ်ယောက် Newကိုကြည့်ကာ ချီးမွှမ်းခန်းဖွင့်နေရင်း Newရဲ့ နဖူးပြင်ပေါ် ကျနေတဲ့ ဆံပင်တေကို လက်လေးနဲ့ ဖွဖွလေးသပ်တင်ပေးလိုက်တယ်.....

အယ် ဟုတ်သားပဲ သူ့ဆံပင်တေက ငါ့လိုကြမ်းတမ်းမနေဘဲ ပျော့ပျောင်းနေတာပဲ တန်ဖိုးရှိလိုက်တာ......

ဒီတန်ဖိုးရှိတဲ့ ဆံပင်တေကို သူနဲ့ရန်ဖြစ်တိုင်း ငါဆောင့်ဆွဲနေကြ......

နောက်ရန်ဖြစ်ရင် ဆံပင်မွှေးကို မဆွဲတော့ဘူး တခြားအမွှေးပဲဆွဲတော့မယ် .....
( ဟဲ့ ဘယ်အမွှေးဆွဲမို့လဲ ကိုနေလင်းကြီးရယ်)

My Dear Competitor💙💚 ( Completed) Where stories live. Discover now