Part 35

174 24 25
                                    

မနေ့က ကိစ္စကြောင့် Tayတစ်ယောက် ကျောင်းသားသစ်ကို အကျိုးအကြောင်းပြောပြကာ Offတို့နဲ့ပဲ တူတူထိုင်ဖို့ အရင်နေရာကို ပြန်လာခဲ့လိုက်တယ်.....

Offက Tayဘေးမှာထိုင်ရင်း ထလိုက် ထိုင်လိုက် ဂနာမငြိမ်ဖြစ်နေတာကြောင့် Tayလဲ မျက်စိနောက်တာနဲ့.....

" Off ငြိမ်ငြိမ်နေလေကွာ ဘာဖြစ်နေတာလဲ "

" ငါ Gunအလာကို စောင့်နေတာ Gunကလဲ ဒီနေ့ကျမှ နောက်ကျနေလိုက်တာ Toyတောင် ရောက်နေပြီကို "

" Toyက Armနဲ့ တူတူလာနေကြလေ Gunနဲ့ တူတူလာနေကြမှ မဟုတ်တာ "

" အေးပါ ငါသိပါတယ် မင်းကကော Newမပါဘဲ ဘာလို့ အစောရောက်နေတာလဲ "

" New အကြောင်း ငါ့ကိုမပြောနဲ့အုံး "

" ဟမ် "

" ဟမ်.... မနေနဲ့ ဟိုမှာ မင်း..... "

Tayက အရှေ့ကို ကြည့်ကာ ပြောနေရင်း တန်းလန်း ခုံပေါ် ခေါင်းမှောက်လိုက်တာကြောင့် Offလဲ အရှေ့ကို လှမ်းကြည့်လိုက်တော့ အတန်းထဲဝင်လာတဲ့ Newနဲ့ Gunကို တွေ့တာကြောင့်.....

" Tay.... Tay..... ငါ့ရဲ့ Gunလေးလာပြီ .... Newကောပါတယ် "

Offဆိုတာလေ Tayက Newလာလို့ အိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေပါတယ်ဆို Tayကို ဇွတ်တွေ လက်ကို ပုတ်ပြီး နှိုးနေတာ.....

Tayလဲ Offပြောတာကို မကြားချင်ယောင်ဆောင်ပြီး မျက်လုံးကို အတင်းမှိတ်ထားလိုက်တယ်.....

Offလဲ Tayကို ခေါ်မရတာကြောင့် နေရာကထပြီး

" Gun လာပြီလား နောက်ကျတယ် နော် "

" အင်း ငါရောက်တာ ကြာနေပြီ Newကို စောင့်နေလို့....  Tay "

Gunလဲ Offကို စကားပြောရင်း ခုံပေါ်မှောက်အိပ်နေတဲ့ Tayကို တွေ့တာကြောင့် ခေါ်လိုက်တယ် Newကတော့ အခန်းထဲဝင်လာထဲက Tayကို မြင်တာကြောင့် မျက်စောင်းထိုးပြီး နေရာမှာ ထိုင်နေလိုက်တယ်......

သိသားပဲ Tayက သူနဲ့ Gunလာတာမြင်မှ ခုံပေါ်ကို မှောက်အိပ်လိုက်တာ ဟန်ဆောင်ကောင်းချက်ကတော့ ပြောမနေနဲ့..... ဟွန့်.....

ရှေ့မှာထိုင်နေတဲ့ Gunကလဲ အနောက်တန်းကို ခေါင်းလှည့်လာကာ

My Dear Competitor💙💚 ( Completed) Where stories live. Discover now