Part 17 ( mini 🔞 )

460 36 56
                                    

Gunတစ်ယောက် ပင်ပန်းလို့ အိပ်ပျော်သွားပြီး နိုးလာတဲ့အချိန်က ညနေ 4နာရီ..........

ဗိုက်ဆာနေတာကြောင့် ဘေးမှ အိပ်နေတဲ့ Toyကို အတင်းနှိုးလိုက်ပြီး တစ်ခုခုသွားစားဖို့ ပြောလိုက်တော့......

" Gunရယ် ငါ အိပ်ချင်သေးလို့ ကိုယ့်ဘာသာ သွားစားပါကွာ နော် "

" ပြီးတာပဲ "

Gunလဲ တစ်ခုခုစားဖို့ အခန်းထဲက ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ်.........

သူလာတော့ Hotelရဲ့ စားသောက်ခန်းထဲမှာ Offနဲ့ Armလဲ စားနေတာတွေ့တာကြောင့် Armတို့ စားပွဲကို သွားလိုက်ပြီး....

" ငါ ဒီမှာ ထိုင်မယ်နော် "

" အေး ထိုင်လေ "

Gunလဲ ခုံမှာဝင်ထိုင်ပြီး စားစရာတေ မှာလိုက်တယ်......

" တစ်ယောက်ထဲလား Toyကော "

" အဲ့ကောင်က အိပ်တုန်း မင်းတို့ကော လာတာကြာပြီလား "

" ကြာပြီ Offက ဗိုက်ဆာတယ်ဆိုလို့ နိုးတာနဲ့ထွက်လာကြတာ "

Offက စားနေရင်း ပန်းကန်တစ်ချပ်ထဲက sandwich တစ်ခုကိုယူကာ Gunကို ပေးလိုက်ပြီး

" မင်းမှာထားတာတေ မရသေးဘူးမလား ဒါအရင်စားနှင့် "

" ကျေးဇူး "

Gunလဲ Offပေးတဲ့ sandwich ကို ဗိုက်ဆာတာနဲ့ အားမနာဘဲ ယူစားလိုက်တယ်.......

Offကတော့ Gunအားရပါးရစားတာကို ကြည့်ပြီး သဘောတေကျနေတယ်.......

Gunမှာထားတာတေရတော့ Offတို့က စားလို့ပြီးသွားတာကြောင့်...

" ငါတို့သွားတော့မယ်နော် Gun "

" နေပါအုံး ငါစားပြီးမှ သွားလို့မရဘူးလား "

" ရပါတယ် "

Off က ရပါတယ်လို့ ဖြေတော့ Armက မျက်နှာကြီးရှုံမဲ့ကာ....

" ငါ သွားနှင့်မယ် "

" ဘာဖြစ်ရပြန်တာလဲ Gunစားပြီးမှ သွားပါလား "

" သွားမှ ဖြစ်မှာမလို့ ငါသွားပြီ...... "

Armက ပြောပြီး ပြေးထွက်သွားတာကြောင့်

" ရော် ဒီကောင်က တစ်မျိုး "

Offတစ်ယောက် Gunကလဲ သူ့ကိုစကားမပြောတာကြောင့် Gunစားနေတာကိုသာ ထိုင်စောင့်ပေးလိုက်တယ်.....

My Dear Competitor💙💚 ( Completed) Where stories live. Discover now