10☆

18.7K 1.2K 2K
                                    

Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız mesuud olur ve daha çabuk bölüm atarım.
İyi okumalar🎈

....

"Oğlum, nasılsın?"
Taehyung sarayın haritasını gösteren kağıdı incelerken içeri giren annesine bakmamıştı bile.

Zihni oldukca meşguldü. Onun gereksiz soruları ile zaman kaybedemezdi. Hemen bir çözüm üretmesi gerekiyordu ortamdaki kargaşaya. Jeongguk'u bulmalıydı...

"Senin için güzel bir geleceğin hayallerini kurdum hep... fakat hayat buna izin vermedi."
Annesi cevap almamayı umursamadan oğlunun arkasına geçmiş ve elini omuzuna bırakarak iç çekmişti. Taehyung bakışlarını haritadan çekmeden göz devirmişti.

Validesi bu değişik konuşmaları ile dağınık olan kafasını daha fazla dağıtıyordu.

"Ne demek istiyorsunuz?"

Valide sinsiydi. Titrekce iç çekmiş ve Taehyung'un arkasından çekilerek dudaklarını bir birine bastırmıştı. Taehyung bu hareketiyle daha fazla işiyle ilgilenemeyerek bakışlarını annesine kaldırmıştı.

"Bu kulaklar oğlum, neler duydu neler şimdiye dek. Fakat hiç biri bu kadar ağır gelmemişti omuzlarıma."

"Ne duydunuz validem?"

"Yoongi ve Jimin... o ikisinin sık sık baş başa odalara kapandığını duydum. İnanamadım oğlum. Yakıştıramadım, ağızlarının payını verdim endişelenme-'

Taehyung duyduklarını sindirmeyi geçmiş, algıladığı an ayağa kalkmış ve validesinin sözünü sertçe kesmişti.

"Saçmalık! Ne dediğinizin farkında mısınız? Jimin benim Güzidem, bu nasıl çirkin bir iftira?!"

Öfkesi bir türlü dinmiyordu genç kralın. Önce Jeongguk'a atılan iftira, ardından ortada kaybolması, şimdi de biricik güzidesi hakkında konuşulanlar gözlerini döndürmüştü.

Bir saniye bile düşünmeden kellesini alacaktı bu dedikoduya neden olanların.

"Kim?! Kim konuşmuş bunu?! Derhal karşıma getir!"
Valide yavaşca oğluna yaklaşmış ve tekrar ellerini omuzuna çıkarmıştı. Hakimiyeti elinde tutmak istiyordu. Taehyung'un öfkesine yenik düşmesi her şeyi dahada riske atabilirdi.

Ona göre Taehyung'un öfkelenmesi gereken kişiler Veliaht ve Güzide Jimin'di. Fakat oğlu yine Güzidesine yakıştıramayarak başkalarını suçluyordu.

"Kızma hemen, bende aynısını söyledim... Yoongi ile konuşmak istedim böyle şeylere dikkat edin diye fakat Yoongi odasınsa değildi."

Masum ve gerçekten habersizmiş gibi devam etmişti Valide.

"Jimin ile konuşayım en azından demiştim fakat Jimin sarayda değil."

Taehyung anında bakışlarını annesine çevirmiş ve kaşlarını çatmıştı. Hava kararmıştı, saray halkı yatmaya hazırlanıyordu ve Jimin sarayda değil miydi?

Bu da ne demek oluyordu?

"Ne demek Jimin sarayda değil? Bana danışmadan bu saatte dışarı çıkmaz. Şehzademize yemek almaya inmiştir."

Taehyung'un emin sesine karşı Valide başını iki yana sallamıştı. Acımıyordu oğlunun aşkına. O kesinlikle başındaki tacı da haketmiyordu.

"Askerler, Yoongi'nin korumalarıyla saraydan ayrıldığını söylediler."

Taehyung tekrar reddetmişti. Güzidesi abisinin korumaları ile gecenin bir yarısı saraydan çıkacak değildi ya.
Üstelik ona haber vermeden böyle bir şeyi asla yapmazdı.

Flowers (Vminkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin