100 k 🤝 🎉🤍
Bunun şerefine medya benden size gelsin. Kaos isteyenler gördüm ve dedim ki neden olmasın?BANA YENİ ANTİLER GÖNDERİN ESKİLER HAYRANIM OLDU ALLLOOĞĞĞ jdjdbdhdbsbKXNEKSN
Şşş olgunum ben.
Aşşşırı olgunum.
Çikraliçe iyi okumalar diler🤍🎉👑...
Jeongguk...
"İyi değil mi hyung?"
Doğrularak karnımı kapatmış ve Seokjin hyunga bakmıştım. Bugün bebeğimi muayene ederken çok düşünceliydi.Benimle alakası olup olmadığını bilmediğim için biraz endişelenmiştim. Zaten oldukça yorgundum ve her şeyi kafama takıyordum. Benimle alakalı olmasa bile öyleymiş gibi düşünüyor ve kendimi daha fazla üzüyordum.
"Miden bulanmıyor değil mi?"
Kolumu açarak bileğime baş parmağı ile baskı yapmış ve incelemişti. Neye baktığını anlayamayarak koluma bakmıştım.Kolumda ki damarların rengi belli oluyordu sanki. Eskiden böyle değildi. Kilo aldıkça belli olmaya başlamıştı. Gülümsemiştim, bebeğim büyüdüğü için kilo alıyordum.
"Hayır gayet iyiyim, bebeğim de iyi değil mi?"
Diye sorduğumda bakışlarını yüzüme çıkarmış ve başıyla onaylamıştı."Evet, iyi."
Sessiz bir şekilde oturuşumu düzeltmiş ve "Çok kilo aldım sanki daha fazla almam değil mi?" Diye sorumuştum. Ayağa kalkarak kendi masasına ilerlemişti.
"Elbette kilo alacaksın bu gayet normal, şimdilik iyi görünüyor. Ama bir sorunun olursa hemen bana gel."
Birkez daha başımla onaylayarak ayağa kalkmıştım. Bu sırada ayakta durmakta zorlandığını fark ederek ona yaklaşmıştım.Seokjin hyung bugün gerçekten değişik davranıyordu.
"Sen iyi misin hyung?"
Elini artık fazlaca belli olan karnına koyarak dikkatlice ahşap sandalyesine oturmuş ve sırtını arkasına yaslamıştı."İyiyim, sorun yok. Hoseok'un yanına gideceğim diyordun git hadi. Kendine dikkat et."
Hareketleri biraz tuhaf gelse de başımla onaylamış ve bir sorun olsa söyleyeceğini bildiğim için dışarı çıkmıştım.Jimin'in dedikleri canımı o kadar çok sıkmış ve sinirlendirmişti ki belki de kendi kendime uyduruyordum.
Taehyung'dan izin alıp Hoseok'un yanına gidecektim. Bir an önce bu saraydan çıkmak ve öfkemi, sinirimi bir nebze de olsa unutmak istiyordum.
Bu saatte odasında olmayacağını bildiğim için toplantı odasına gitmiş ve korumalardan içeride olduğunu öğrendikten sonra içeri girmiştim.
Karşısına vardığımda kaşlarını havalandırmıştı. Ben gelmeden önce kitap okuyor gibiydi. Öyle ki önün de safyaları açık bir kitap vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers (Vminkook)
FanfictionÇünkü onlar... Kral Kim Taehyung'un sarayının bahçesinde açmış olan iki güzide çiçekti. ... "Bu gece ikinizi de yatağımda istiyorum." Sope! Namjin! +Mpreg +Vminkook +Threesome +Kingdom +Smut! #1Vminkook #1kingdom [151019] [161121]