Canlı yayına katılanlara teşekkür ederim. Uzun bir yayın değildi fakat finalden sonra daha uzununu açacağım. Umarım o zaman daha güzel ve eğlenceli vakit geçiririz💕Açtığım zaman yine haber vereceğim.
Bu bölüm bıkmadan, usanmadan yeni bölüm isteyenler için yazmaya çalıştım.💕
Çikraliçe iyi okumalar diler🍁...
"Haber var mı saraydan?"
Valide ikindi çayını yudumlarken arkasına gelen adamı sıkıntılı bir şekilde iç çekmişti.Her defasında hizmet ettiği kadına kötü haberler vermekten sıkılmıştı.
"Maalesef efendim, pek iyi haberlerim yok. Hekimbaşı güzide Jeongguk için şifalı bir karışım hazırlamış."
Valide bardağı bırakırken kaşlarını çatmıştı.Tüm bunları planlarken beceriksiz Jimin'in gerçekleri açığa çıkaracağını düşünmemişti. Neyse ki haberler iyiydi -o öyle sanıyordu- zehirli yosunları saraya kendinin soktuğundan kimsenin haberi yoktu.
Duyduğuna göre Jimin kayalıklardan düşmüştü. Herkes zehiri onun verdiğini düşünüyordu, halkın bunu öğrenmesi an meselesiydi. Valideyi yormadan ölmesi gerekiyordu. Yoksa tekrar uğraşmak zorunda kalacaktı.
"Jimin nasıl peki?"
"Hala uyumakta, birkaç gün daha uyursa açlıktan ölecek."
Gülümsemişti yaşlı kadın. Öfkeliydi, güzidelere, oğluna ve herkese. Tüm hayatını oğlu için heba etmişti. Yoongi'nin annesini bile öldürmüştü bunun uğrunda.Fakat oğlu tam bir nankördü. Annesinin kıymetini bilmeyerek onu saraydan yollamıştı. Yine de saraya geri dönmenin yollarını arıyordu. O saraya gitmeden güzideler yok olsa daha iyi olurdu.
"Saraydan ayrılmış olsamda oğlumu Güzidelere yem etmeyeceğim."
Demişti keyifsiz bir şekilde. Etrafında dönenlerden habersiz yaşama hayalleri kuruyordu.Çok sürmemişti bu hayalleri, odasının kapısı kırılırcasına açıldığında ayağa fırlamıştı Valide. Görmeyi beklediği kişiler miydi karşısındakiler emin değildi. Fakat şaşırmıştı.
"Yoongi?"
İsmini zikrettiği kişi tiksinti duyar bir şekil de gözlerine bakmıştı. Taehyung annesinin infazını verirken Yoongi toplantı odasındaydı. Haber ondan önce buraya gelmiş miydi bilmiyordu.
Fakat gelmiş olsada Yoongi biliyordu ki Valide bu defa ölümden kurtulamayacaktı.
"Çık dışarı."
Kötü kadının koruması aldığı komutu ikiletmeden dışarı çıkmıştı. Haberi yoktu. Valide gibi bugün kendinin de öldürüleceğinden haberi yoktu. Yoongi dışarı çıkan korumanın ardına Valide'ye yaklaşmıştı.Öylesine büyük bir ateşle doluydu ki kalbi, gözleri ile ölümünü izlese bile soğumayacaktı sanki. Annesinin ölümüne de sebep olduğunu biliyordu karşısındakinin. Sarayda dönen her şeyden haberdardı. Diyememişti. Taehyung'a annen annemi gözlerimin önünde zehirledi diyememişti hiçbir zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers (Vminkook)
FanfictionÇünkü onlar... Kral Kim Taehyung'un sarayının bahçesinde açmış olan iki güzide çiçekti. ... "Bu gece ikinizi de yatağımda istiyorum." Sope! Namjin! +Mpreg +Vminkook +Threesome +Kingdom +Smut! #1Vminkook #1kingdom [151019] [161121]