16☆

17.4K 1K 1.8K
                                    

Üff ndjdjdnd nelerle uğraşıyorum ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üff ndjdjdnd nelerle uğraşıyorum ya... her bölümün başına bu bir VMİNKOOK ficidir mi yazayım ne yapayım ben?
Kime yeteyim...
Hangi birine yetişeyim...
Hayır bir gün gerçekten sinirli anıma denk gelecek ve çok fena kıracağım. Böyle tatlı tatlı cevaplar vermek bana göre değil. Şekerim de alerjimde tavan zaten. Üfff...

Grip oldum ve biraz ağır
geçiyor. Aşımı 14 gün önce olmuştum fakat şüphelenmeye başladım. Belki test veririm. Bu yüzden beni mazur görün, bölüm beklentilerinizi karşılar mı bilemiyorum.
Umarım seversiniz🥺♡
Sizi özledim🥺
Sizde beni özleyin🥺
Tek başıma özlemiyim🥺
ÇİKRALİÇE HAN İYİ OKUMALAR DİLERĞĞĞ!💜🤍

Köylü kelimesini aşşağılamak olarak algılayan zihniyete acıyorum. Köylü milletin efendisidir.

....

Jeongguk...

"Taehyung bildiğiniz üzere bu sabah erkenden gitti. O dönene dek saraydan ben sorumluyum. Buraya toplanmanızı istedim çünkü hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."
Yoongi hyungun ciddi bakışları sözlerini desteklerken yanımdakilere bakmıştım.

Sabahın erken saatlerinde askerler, kumandanlar ve Taehyung yola çıkmışlardı. O giderken çok fazla ağlamış ve gittikten sonrada odamda ağlamaya devam etmiştim.

Bu yüzden oldukca bitkindim. Buna rağmen Yoongi hyung bizi aşağı, taht odasına çağırınca inmek zorunda kalmıştım. Sadece ben değil, ağlamaktan gözleri kızarmış olan Jimin, Seokjin hyung, aşçı başı, ve birkaç koruma bu konuşmaya şahitlik ediyordu.

Yoongi hyung oldukca ciddiydi. Neden bizi buraya topladığını az çok anlasamda ciddi olduğunu çözemiyordum.

"Taehyung gibi değilim. Saray içerisinde, disiplin, ciddiyet ve resmiyete önem veririm."
Diye devam ettiğinde hayal kırıklığı ile dudağımı büzmüştüm.

Neden böyle davranıyordu?

Taehyung gider gitmez çok fazla değişmişti.

"Özellikle Jimin ve Jeongguk..."
Dediğinde gözlerimi biraz daha açmıştım.

"Kavga, sözlü çekişme, azıcık bir tartışma istemiyorum. Olurda... ufacık bir atışmanızı duyarsam..."
Gözlerini kısarak kaşlarını çattığında yutkunmuş ve devam etmesi için beklemiştim.

Ben değil yanımdaki Jimin'de bu tavırlarına anlam veremiyormuş gibiydi. Öyleki durmadan kıpırdanıyordu.

"Ne olur Yugyeom?"
Biz devam etmesini beklerken Yoongi hyung bakışlarını bizden çekerek, elini tuttuğu ve o yana bu yana yürüttüğü Yugyeom'a eğilmişti.

Yugyeom ise kendine ezberletilmiş gibi, parmakları arasındaki minik, tahta kılıcı havaya sallayarak "Bam!" Diye bağırmıştı. Olaylardan pek haberi yoktu fakat amcasının elini tutmuş, koridorlarda gördüğü askerleri taklit etmeye çalışıyordu kendince.

Flowers (Vminkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin