0

44.9K 1.1K 624
                                    

Artık bunu buraya yazmak zorunda kaldığım için utanıyorum. FİCE GİRECEK OLSAN KİŞİ! BU YAZIYI OKUMADAN GİRİP TEK BİR HAKSIZLIK VAR YORUMu YAPARSAN linçlerim!

Yorumlarda herkes bir birine giriyor. Sebebi şu yarısı Jikook, Taekook, Vmin için gelmişken diğer yarısı Vminkook için gelmiş.
Kavga mı ayırayım bölüm mü yazayım?

Bugün de dün gibi en az 10 kişi bir birine girmiş.

Arkadaşlar ayrımcılık kelimesini bırakın bu fici okuyacaksanız. VMİNKOOK ÇÜNKÜ!
SPOİ OLMAsIN DİYE YAZMAIYORUM AMA AYRIMCILIK YOK!
DAHA BAŞLAMADAN HAKSIZLIK, ŞU GİTSİN BU GİTSİN YORUMLARI VAR.

İLK BÖLÜMLERDEKİ AÇIKLAR DİĞER BÖLÜMLERDE KAPANACAK BİR SABIR EDİP OKUMAYA DEVAM ETSENİZ
Cidden kaldırma derecesine geldim ya.
Karaktetlerime hakaret etmeyi, gitsin demeyi de kesin. Böyle işlerle uğraşmak beni cidden sinirlendiriyor.

Ponçik bir şeyim oysa her halta sinirlenmem. MİNNOŞUMDUR YANİ NİYE BÖYLE YAPIYOESUNUZ? İLLA GÜZEL KAŞLARIM ÇATILSIN MI YANİ? İlla dudak mı sarkıtalım?

Abartmayı da kesin bu sadece bir fic.
İlk bölümlerin yorumları asla okunmuyor zaten ben de bakmıyorum sinir krizine girerim okursam. Bu yüzden bu bölümü en başa bırakıyorum. Burayı okumadan giriş yapan kişi muhtemelen seni bu bölüme yönlendireceğim. İyi oku.

Ben şeker (diyabet) hastasıyım ve çabuk sinirleniyorum. Fırlıyor yani aniden anladın mı? BENİ ÇIDLIRTMA

Kuzey ve Güney Kore 1820'lerde ayrı değillerdi. Yeniçeri;Küçük yaşlardan itibaren yeniçeri ocağında eğitim alarak ücretli askerlik yapan askerlere verilen isimdi. Müneccimbaşılar'da Osmanlıya ait bir isimdir. Harem'de Osmanlıya bağlıydı ve aktarıldığı kadar açık saçık değildi geçmişte.

Diyeceğim o ki 1820'de Taehyung'un Padişah olduğuna sorgulamadan inanıp bu ayrıntıları bilmiyormuşum gibi, notlarımı da okumayıp yorum yapanlar... bu ficin Muhteşem Yüzyıl'a uyarlandığını defalarca yazdım. Tarihim iyiydi yani zorlamanın bir anlamı yok.

Bilmişlik yaparak dikkat çekmek isteyenler bu fic sizin için uygun bir fic değil.

Sabırsızca uslu uslu Yb bekleyenleri de öpüyorum. Aferin çiçeklerim siz öle olmayın. Sizin için yeni bölümü birkaç gün sonra atacağım🤍💙❤

Flowers (Vminkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin