Final

18.4K 1K 3.2K
                                    

Hadi son kez birbirimize iltifat edelim. 🫂
Flowers okuyucuları! Siz benim, tatlı, ileride altın kadar değerlenecek olan, şirin kiraz saplarımsınız! 🍒 🦭

.....

Yugyeom (10), Jimin ve Taehyung'un oğlu.
Cho-Ae (7), Jimin ve Jeongguk'un kızı.
Sagwa, Geumgyul (7) Jeongguk ve Taehyung'un ikiz oğulları.
Kunpimook (8), Namjoon ve Seokjin'in oğlu.
Cheonsa(6), Yoongi ve Hoseok'un kızı.

8 yıl sonra~~~

"Baba! "

"Babağğ! "

Jimin, duyduğu bağırış sesleri ile yattığı yerden doğrulmuş ve sertçe açılan kapıya bakmıştı. İçeri koşturarak giren ve kavga ettikleri dağınık saçlarından belli olan şehzadelere kızmadan edememişti.

"Sessiz olun, Jeongguk babanız yorgun ve uyuyor. "
Daha yedi yaşında olan küçük çocuklar babalarının yanında, uzanmakta olan Jeongguk babalarını görünce başlarını saygıyla önlerine eğilmişlerdi.

Her ne kadar aktif olurlarsa olsun onlar saygılı çocuklardı. Böyle yetişririlmişlerdi, saray kuralları onlar için çoğu zaman esnetilse de bazen fazlaya kaçabiliyorlardı.

"Özür dilerim. "

"Özür dilerim. "

Güzide onların bu sevimlilikleri karşısın da elbette hemen yumuşamış ve yatağından kalkarak ikizlere doğru yürümüştü.

"Ne oldu anlatın bakalım. "

"Geumgyul saçımı çekti baba. "

"Sagwa'da benim kılıcımı aldı. "

"O da benim suyumu döktü. "

"O da beni Yoongi amcama şikayet edeceğini söyledi. "

Güzide, bu tartışmanın uzayacağından emin olunca dizleri üzerine oturmuş ve tıpatıp Jeongguk'a benzeyen ikizlere gülümsemişti. Taehyung'a da benziyorlardı, fakat iri gözleri ve sevimli burunları kesinlikle Jeongguk'a benziyordu.

"O zaman ikiniz de hatalısınız. Yani bir birinizden özür dilerseniz sorun çözülür. Hadi özür dileyin. "
Şehzadeler ilk kararsız kalsalarda sonra babalarının dediklerini mantıklı bularak bir birlerine dönmüş ve aynı anda özür dilemişlerdi.

"Özür dilerim Geumgyul. "

"Özür dilerim Sagwa. "

İkizlerin isimlerini her duyduğunda gülmek isteyen Jimin, Geumgyul ve Sagwa isimlerinin anlamlarını tekrar hatırlayarak gülmüştü.

Bundan yedi yıl önce Jeongguk doğum yaptığında Yoongi ikizlerden birine kendi istediği ismi vereceğini söylemiş ve küçük şehzadeye Geumgyul (Kumkuat) adını vermişti.
Diğer şehzadeye ise... Jeongguk Sagwa (Elma) adını vermişti. En azından ikisi de meyve diye teselli etmişti kendini Jimin.

Neyse ki şehzadelerden sonra doğan kızlarına kimse meyve adı vermeye kalkmamıştı. Cho-Ae'yi doğurduğu o günü asla unutmuyordu, Taehyung dediğini yapmıştı. Jeongguk ve Jimin'in kızını kendi çocuklarından ayırmamış, aksine ChoAe ismini büyük bir hevesle kızlarına vermişti.

ChoAe oğulları gibi sık sık kavga eden bir çocuk değildi. Aksine akıllı ve zekiydi. Resim çizme yeteneği vardı, hafife alınacak bir yetenek değildi. Hatta Taehyung onun küçük yaşta çizebildiği resimlerden etkilenerek özel eğitim almasını emretmişti. Güzelliğini Jimin'den, yeteneklerini Jeongguk babasından, şefkati ise Taehyung babasından görerek almıştı.

Flowers (Vminkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin