+🔞 smutlu çoooooook uzuuuuunnnn bir bölüm❗
Çikraliçe güzel okumalar diler🦋👑Bts dağıldı diye götünü yırtıp Anksiyetemin ebesini siken kitleye selam olsun. Bangtan dağılmadı, grup faaliyetleri de devam edecek. Sadece eskisi kadar sık olmayacak. Bir süreliğine(!) şahsi işlerine yoğunlaşacaklar. Özelden bile yazmayı bırakacak mısın diye soranlar olmuş jxbxxb yani... Ben yazmaya devam edicem... Siz Bts dağıldı diye okumayı bırakacaksanız bilemiyorum.
Bence... Özlemle harmanlanacak olan hikayemiz yeni başlıyor Army.💜💜💜Bir de Namjoon ben senin göz yaşlarına ölürüm minik 🐨'lam. Sen hâlâ miniciksin. Bebeciksin🥺😖💜
...
Bölümü atıp gelinden bile daha parlak olan abiyemle nişana gidiyorum. Çok yorum olsun. Tam mı? Ben şöle bi Sefa'nın ağzını açık bırakıp gelince hönkürerek yorumlarınızı okicam çünkü össledim 🥺
"Anlaştığımız gibi yapacağız, sen konuş ben diğer işi halledeyim."
"Tamam."
"Geliyor."
Jeongguk yutkunmuştu.
Ava giderken avlanmaktan deli gibi korkuyor, fakat bir yandan da yaptıkları şeyden aşırı zevk duyuyordu.
Gözlerini kararlılıkla kısmış ve Jimin'i son kez başıyla onaylamıştı.
"Bitirelim şu işi."
Elbette bitireceklerdi. Bu o ikisi için bir çerezdi. Çok daha büyükleri ile mücadele etmişlerdi zamanında.
Jeongguk sabahtan beri hazırladıkları plana uygun bir şekilde olduğu yerden çıkmış ve önünü kestiği kişiyi, kolundan tuttuğu gibi koridor boşluğuna çekmişti.
Sarayı teftişe çıkmış olan Kral, bir an boş bulunarak kendini korumaya almış ve kolunu tutan kişiyi sert bir şekilde duvarla arasına almıştı.
"Her defasında şunu yapmak zorunda mısın?"
Diye tıslamıştı Jeongguk. Sırtını çarptığı taş zemin yüzünden acıyla gözlerini kapatmayı da ihmal etmemişti.Taehyung ise özenle düzenlenmiş bir suikaste kurban gitmek üzere olduğunu, Çiçeğinin üzerinden gelen güzel ve yoğun kokuyla anlayarak gözlerini kısmıştı.
"Suç ortağın nerede? Bugün yalnız mısın?"
Demişti Jeongguk'un boynuna eğilirken. Daha dudaklarını bastırmadan sarhoş olmuştu güzel kokusuyla. Burnunu pürüzsüz tenli eşinin çenesine sürterek hasretle iç çekmişti.Ve tam o esna da Jeongguk'un suç ortağı, boyundan büyük işlerin peşini asla bırakmayan biricik güzidesi Jimin, arkadan karnına sarılmıştı.
"Sessiz olun Kralım, gezinen korumalara yakalanmak istemeyiz."
Taehyung karnına sarılan minik ellere kısa bir bakış atmış ve omuz düşürmüştü.
Hadi ama!
Bu defa kanmamalıydı!
Evet kesinlikle kanmayacaktı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers (Vminkook)
FanfictionÇünkü onlar... Kral Kim Taehyung'un sarayının bahçesinde açmış olan iki güzide çiçekti. ... "Bu gece ikinizi de yatağımda istiyorum." Sope! Namjin! +Mpreg +Vminkook +Threesome +Kingdom +Smut! #1Vminkook #1kingdom [151019] [161121]