Önceki bölüm soranlar olmuş. EVET EVET ARTIK KIRMIZI SAÇLI bir BALIĞIM! Bu hoşuma gidiyor. Aramızdaki tek bağlantı ficlerim olmasın🥺. Benlenden samimi olun. Benide sevin🥺. Benide merak edin🥺 Benide bekleyin.🥺
Beni herkes sever.🥺
Çok tatliş birisiyimdir.🥺
Aksini iddia edeni önce boğar sonra dilimlerim.🥺
Öylede içten, nazikimdir.
Üstelik sizi özledim.💕+18 smutlu bölüm!
Özellikle bu bölüm Tae ayrımcılık yaptı gibi yorumlar görürsem çok fena haşlarım bilginiz olsun. Birkaç kişi 'iyrimcilik yipiyi' dediği için kurgumu değiştirmeyeceğim.Bu bölümden beklentilerim çok yüksek. Umarım hiçbirimiz hayal kırıklığına uğramayız.
Çikraliça han sağlıklı OKUMALAR DİLER! 👑💜👑....
Jimin...
"Çok huzurluyum."
Taehyung'un kollarını dahada sıkılaştırması üzerine alt dudağımı yalayarak göğsüne yerleşmiş ve sessiz kalmıştım.
İkimizi çadıra davet ederek ısınmak istediğini söyledikten sonra Jeongguk ile içeri girmiş ve olacaklara hazır bir şekilde pozisyon almıştık- sadece başka taraflara bakmıştık.
Fakat düşündüğümüz gibi olmamıştı.
Taehyung yer yatağının ortasına yatarak bizide iki yanına yatırmış ve sarılmıştı.
Dakikalardır öylece yatıyorduk.
Yani istediğimden değildi ama oldukca şaşırmıştım. Jeongguk'da şaşırmıştı. Öyleki ikimizde Taehyung'un göğüsünde yatmamıza rağmen birbirimize bakmıyorduk.
"Çok sessizsiniz, uykunuz mu geldi?"
Taehyung saçımı severek sorduğunda gülümsemeye çalışmış ve elimin birini karnına bırakırken yanıtlamıştım."Gece sonuçta, uyumak gerek."
"Evet evet, bende tam uykuya dalmak üzereydim."
Jeongguk'da beni destekledikten sonra yine kısa bir sessizlik olmuştu.Sıkılmıştım.
Uykum falan yoktu.
Taehyung ne niyetle bunu bize yapmıştı anlamamıştım.
Kendi kendimize hallenmemiştik sonuçta. O sırıtarak içeri çağırmıştı bizi.Sıkılmaya devam ederken Jeongguk hantal bir şekilde elini Taehyung'un karnına, yani elimin üzerine bırakmıştı.
Bunu hesaplayarak yapmış gibi değildi. Hatta farketmemiş gibi sessizliği tekrar bozmuştu."Acıktım."
Şu an tek derdi açlık mıydı sahiden?
"Siz acıkmadınız mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers (Vminkook)
FanfictionÇünkü onlar... Kral Kim Taehyung'un sarayının bahçesinde açmış olan iki güzide çiçekti. ... "Bu gece ikinizi de yatağımda istiyorum." Sope! Namjin! +Mpreg +Vminkook +Threesome +Kingdom +Smut! #1Vminkook #1kingdom [151019] [161121]